18 April, 2011 18:27

Så här trött blir man efter en dag ute i solen, det tar på krafterna 🙂

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to 18 April, 2011 18:27

  1. Fnulan says:

    HAhaha så sött som socker!

  2. Mystjejen says:

    Ååååååååå vad söt hon är ❤ kraaam

  3. Eva says:

    NAW du är ju för söt he he ja min man säger ja du har verkligen hittat vänner på bloggen, yess sa jag men sussi är speciell 🙂 så är det syster min kramiz kollar på mamma byter bo kul denna gång 🙂 kramar

  4. Znogge says:

    Vilken stil! Så läcker 😀

  5. Susanne P says:

    Åhhhh…helt bedårande söt!!
    Kram

  6. Emelie says:

    Haha vilken myskisse 😀

  7. carina says:

    Underbar sovstil 🙂
    Kramen♥

  8. Hahaha, vilken “Trötter”….en gullig “Trötter”.
    Kul att du hittat en skola. Hoppas det löser sig.
    Natti, natti
    Kram

  9. Åh vilken sötnos! Kram

  10. Fina Frun says:

    hahahah vilken söööööööt bild!

  11. Cattis says:

    Precis så kände jag mig hela dagen igår.
    Helt utslagen efter all utevistelse i solen.

    Kram och ha en bra dag

  12. Kort says:

    Finns inget härligare än katter, de ser alltid ut att sova så gott! kram

  13. Vivi says:

    Men nusse då, sicken sötnos !

  14. Helen says:

    I natt har jag känt av månen, menär ändå pigg………nu har jag suttit här för länge igen….så ut i stallet står närmast på do listan!

    Kram på dig!

Leave a comment