Go morron :)

Orkut Scraps - Good Morning

Jissus va trött man kan va denna tidiga timme, men det skall vi väl råda bot på 🙂

Idag har jag inga som helst planer, men får väl bli lite tvätt och klädvikning.

Inte jätteskoj, men måste göras.

What!!! fick se nu att någon har suttit vid min dator med kletiga händer, grrrr

Jag har strikta regler när det gäller min dator, lånar man den så lånar man den försiktigt.

Inga kletiga tangenter eller tummar på skärmen, och nu upptäckte jag att jag hade både och.

Vi har 3 datorer i detta hushåll, men av nån konstig anledning så är det alltid min som är att attraktivast , spelar ingen roll om jag byter dator, för det är ändå den som det är strid om.

Får nog hålla en kurs hur man använder MIN dator för barnen 😉

Vad har ni för planer för dagen ?

DAGENS

DAGENS HMMM?

När män från Walibri-folket i centrala Australien hälsar på varandra så skakar de sina penisar istället för händer.


_______________________________________________

DAGENS FAKTA

“Hitler blev tysk medborgare år 1932, från början var han från Österrike”

USCH USCH

_______________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

När skadan är skedd är goda råd sent ute.

___________________________________________________

DAGENS NAMN

Olaus, Ola

GRATTIS GRATTIS

HA EN UNDERBAR DAG, PUSS Å KRAM PÅ ER !

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to Go morron :)

  1. carina says:

    I dag ska jag åka med sonen till ortopedmottagningen för ett återbesök!
    Ha en fin dag!
    Kramen vännen♥

  2. Paula says:

    Godmorgon på dej! Mår sådär..nu ska jag åka o handla! Ha en fin dag du med..kram

  3. Annelie says:

    Hehe, det är väl för att din dator alltid är så ren och fin som alla andra vill sitta där. 😀 Önskar dig en alldeles fantastiskt härlig dag. Kramar om

  4. Eva says:

    God morgon finaste! sitter med mitt morgon kaffe som jag tror du oxå gör, härligt vår väder ute 🙂 men jobb 15.00 men tills dess njuta o sola 🙂 ta hand om dig fina syster kram kram kram

  5. Babs says:

    Hmm, min laptop är bara min, ja kanske lite kissarnas också men de får så gärna låna den ibland.
    Ha du en kurs där hemma pch lycka till med den! 🙂
    Kram

  6. Znogge says:

    Klet är det värsta jag vet men ungdomarna är lika petiga så jag har aldrig råkat ut för något sådant i tangentbordet. Däremot har jag själv spillt ett glas rödvin över det…

    Inga direkta planer. Inte än…

    Kram

  7. Mimmi says:

    Ha en underbar dag 🙂
    Kramar ♥

  8. kaffehörnan says:

    Gomorron
    Är din dator så magisk, så poppis
    kram

  9. Angelica says:

    sv:Ja,dte var verkligen superskönt ute igår.
    Jag tar sååå för det fina vädret för då slipper man klä på han en massa tjocka lager och bara tjasa och bråka innan man ska ut.

    Tycker du hittar så snygga och häftiga uttryckssymboler… en eloge för det 😀

  10. Mystjejen says:

    Godmorgon söta, ha ha du måste ha något speciellt i din dator:)
    Skrattar åt dagens *asg*
    Önskar oxå dig en fin tisdag kramar

  11. Paula says:

    Hej igen! Hoppas att din dag är fin! Kramar

  12. Sofia says:

    Haha, det är det där med förbjuden frukt tror jag…

    Det är lustigt, jag var själv ett sånt där barn som kladdade på allt. Idag är jag på folk som en hök om de sätter tummar på kort, eller kletar på datorn. För att inte tala om hur irriterande det är när någon stökar ner när man precis har städat.

    Det blir visst en annan sak när man inser att man måste göra något åt det själv… Du får helt enkelt se till att de alltid måste rengöra varje gång de smutsar ner, så blir de kanske lite försiktigare ;).

  13. ansepanse says:

    jag får ha min laptop helt för mig själv härhemma, det är bara den stationära som J ibland lånar
    jag ska till lasarettet på eftermiddagen
    ha en fin dag – kramar

  14. Jane says:

    Jag har en egen laptop!
    Den får ingen röra….
    Underbara dagens !
    Sv: Tack du fina.
    Kramar i massor / Jane

  15. viveka says:

    Hej på Dig!!!
    Kram
    Viveka

  16. tess says:

    Tusen tack…. glad att du tycker om det jag skriver de gör mig glad.

  17. Nett says:

    Här har vi tre datorer och vi är tre stycken så alla får ha sin för sig själva 🙂 Kram

Leave a Reply

