18 April, 2011 12:49

Köpte nya solbrillor till Jennifer, hur coola som helst 🙂 kram

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to 18 April, 2011 12:49

  1. Mystjejen says:

    Jätteläckra, då är hon en riktig tuffing nu;) kraam

  2. Angelica says:

    sv:Oj,60.000kr för hela familjen..shit!
    Om jag skulle åka själv med Casper skulle det gå på 12000kr om N ska med går det på 21.000kr..
    Det är ju bara föööör dyrt!

  3. Paula says:

    Me Like:) Likaså min dotter Cecilia som blir 17 år nästa veckas onsdag! Kramar

  4. Angelica says:

    Men som jag har letat och letat efter en ny men ändå under en billig peng. Min pappa kom med ett tips om en kille som ägen en antikbod och han säljer cyklar på provition och de kostar mellan 350kr-800kr 😀 Nya cyklar 🙂
    Så dit ska jag imorgon och kika,förhoppningsvis hittar jag någon bra!

  5. Lena says:

    Oh så coola!!!

    Kram

  6. Freja says:

    Riktiga Filmstjärnebrillor!

  7. Eva says:

    Snyggt med rosa 🙂 köpte billiga jag slänger med dom alltid, hit o dit så vips är dom borta ….ha en skön kväll kram syster min

  8. Nett says:

    Riktigt tuffa solglasögon, de kommer hon att ha stor nytta av, för jag har beställt en fin sommar. Kram

  9. Loppan says:

    Ja, de var läckra 🙂

Leave a comment