morning :)


 God morron alla sötisar.

Måndag!!

Men det känns som att det är ok,för jag har haft en sån underbar helg

.Jag har vunnit på tävling och fått AWARD så det lever jag på ännu 🙂

Solen verkar komma tillbaka även idag med full kraft :DLOVE IT 😀

+

att jag vill tacka för alla fina kommentarer

.Jag lever på moln tacka vare dom  😀

Vad skall ni hitta på idag ?

Psst! jag vill även be er om lite hjälp, om ni har lust förstås,;)om ni kan kika in under min länklista och se att ni står med där, för jag vill ju ha med alla så jag lätt kan kika tillbaka till er och hälsa på 😀

Står ni inte med så gör en “hands up” eller ge mig en spark där bak så kommer jag att lägga till dig omedelbums.

Jag kommer även att kolla min Bloglovin lista så jag har lagt till er alla, det är lätt att man glömmer att lägga till , man blir lixom hemmablind när man besöker bloggar, och man har fullt upp med inlägget 😉

Som ni märker skall det bli lite ordning och reda i min blogg, VÅRKÄNSLOR 😀

DAGENS!!

DAGENS FAKTA

Valens tunga kan väga upp till ett ton_________________________________________

DAGNES ONÖDIGA (FAKTA)

En blåvals hjärta slår endast 9 slag per minut ._____________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga._______________________________________________

DAGENS NAMN

Valdemar, Volmar

GRATTIS GRATTIS

HA EN UNDERBAR DAG. SKÖT OM ER.

KRAM KRAM KRAM KRAM


Orkut Scraps - Monday

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

19 Responses to morning :)

  1. carina says:

    Sonen har gått till skolan idag, med tummen i vädret!
    Själv ska jag gå och sova efter 10 timmars arbete 🙂
    Kramen vännen♥

  2. Mystjejen says:

    Godmorgon underbaraste ❤ du har så himla fint i din blogg, ordning o reda:) hoppas du får en fin dag kramisar
    Tack själv söta för dina besök hos mig;)

  3. Znogge says:

    Där sa du något! Jag behöver också se över min länklista lite. Hoppas det är ok att jag lägger till dig!

    Ha en härlig måndag!

    Kram

  4. Babs says:

    Låter som om du haft en toppenhelg men jag hittar ingen länklista.
    Kram och hade!

  5. Annelie says:

    Go’ morgon, eller kanske är det go’ förmiddag. Jag har varit igång ett tag och det verkar du också ha varit. =) Skönt att starta upp en ny vecka med en härlig helg bakom sig. Ha en riktigt underbar dag, du också. Kram

  6. Paula says:

    Morn el go ´förmiddag! Har sovit som en kratta nu igen;( Solen skiner, men det blåser hos oss..Idag blir det inte så mycket…ska tvätta en stor matta med Jessicas hjälp! Länklista har jag ju, men hur har du fått din ditupp??
    Ha en skön dag I alla fall! Kramis

  7. Diana says:

    Jösses ja, man borde helt klart se över sina länklistor lite oftare… Haha!
    Undras hur många det är som firar sin namnsdag idag… känns inte som jätte vanliga namn det där. 🙂

  8. Helen says:

    Gomorron på dig, skönt att läsa att det är bra!
    Jag tog bort min länklista, för den tog ju upp hela sidan,,,,,,

    Kramkram

  9. Vivi says:

    GODMORGON!
    Härlig helg du verkar haft, samma här 🙂 det är så bra med sådana helger man kan hämta energi ifrån !

    OH titta! Där stod ju jag med, tack tack 🙂
    kram

  10. Eva says:

    TACK TACK FÖR DINA FINA ORD & BESKRIVNING den värmde du är värd alla priser det vet du 🙂 hoppas du får en härlig dag finaste du syster kramar till dig i massor

  11. Cattis says:

    Godmorgon!
    Jag tror de flesta altaner är ganska så stökiga nu med jord och annat. :))

    Här är det också full fart på solen. Härligt.

    Kram och ha en somrig dag.

  12. Helene says:

    Vårkänslor är härligt !!
    Ha en underbar dag och du…GRATTIS till din AWARD = ))
    Kram Helene.

  13. Mimmi says:

    Tack snälla söta för den fina kommentaren.♥
    Självklart är det ok att du lägger till mig på Bloglovin 🙂
    Ha en underbar dag i solskenet !!
    Kramar i massor ♥

  14. kaffehörnan says:

    Har läst hennes blogg ett tag, bjuder på sig själv
    Jag hjälper gärna andra, när jag känner för det o känns rätt
    Kram rara du

  15. Camilla says:

    Såg att jag var med 🙂
    Ha nu en toppen dag.
    Kram!

  16. ansepanse says:

    nio slag per minut!!! går på riktig sparlåga med andra ord 🙂
    jo, jag är med i din länklista och du är med i min 🙂
    ha en fortsatt bra måndag vännen – bamsekramar

  17. fialia says:

    Jag e ledig i dag o bara njuter av sol o att göra så lite som möjligt.
    Ska handla i kväll till påskbuffen o de ser jag fram emot.
    kram Fia

  18. Sanna says:

    Vilket härligt sprudlande blogginlägg idag och det smittar av sig.
    Vet inte vart din länksida är men jag har för mig att du har min länkadress och jag har din. *ler*

    Kramisar

  19. Loppan says:

    God kväll 🙂
    Hoppas du haft en fin dag.
    Jag finns med i din länklista, men du länkar till fel blogg. Alltså du har glömt ändra länken till min nya blogg 🙂

    Kramar till dig ❤

Leave a Reply

