Goooood moorrron all sötisar =)


 hahahahah jajaja så mycket för den come back ´en =)

Jag är ju bara för sorglig denna sommaren =)

Först av allt så vill jag tacka er alla för det otroliga stöd som ni ger mig .

Jag blir helt överlycklig av alla fina kommentarer som jag fått, ni är bara för BÄST =)

Känner att det var alldeles för länge sen jag tog min blogg på allvar , för jag hittar inte i min blogg längre, och jag hittar inte i menyn eller nåt, och den menyn och min blogg hittade jag bättre i än i min egna ficka innan =)

Men jag vet att jag mår så himla bra av att blogga och få träffa mina underbara vänner, så ett seriöst ryck skall ske här nu =)

ååååå jag måste berätta….. En av mina vänner (Linda) fick en flicka den 29 juli.

Jag träffade Linda på nagelskolan som jag var på i våras, och hon är då den gulligaste tjejen jag någonsin träffat. Vi hade så himla kul på kursen och har även haft kontakt efteråt.

ÅÅÅ jag saknar henne såå himla mycket.

Men bara några timmar efter födseln skickade hon mig en bild av sin nya guldklimp, åååå hon var så söt. Helt underbar=) Jag har varit som på moln i flera dagar.

SÅ ETT STORT GRATTIS TILL GOA LINDA =)

love you =)

Jag hoppas att ni alla har / har haft en underbar semester och sommar.

hmmm lite dagens kanske ???? 😉

_______________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA =)

“Den enda månaden i modern historia som inte haft fullmåne var februari 1865”

___________________________________________________________

DAGENS FAKTA

Man tillbringar ca ett år av sitt liv framför spegeln.

_____________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Framgång ger vänner, motgång prövar dem.

_____________________________________________________

NU VILL JAG ÖNSKA ER EN TOPPENFIN DAG.

MASSOR MED

HA EN UNDERBAR


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

57 Responses to Goooood moorrron all sötisar =)

  1. Morrn morr’n tjejjen….
    Men såå mysigt med en liten sessa ♥-ligt Grattis till de lyckliga föräldrana 🙂
    Önskar dig en underbar da’ /Kraaaaaaaaaaaam

  2. Ingrid says:

    hihi det är lätt hänt att bloggen hamnar i skymundan 🙂 Ett stort grattis till din väninna! Och tack själv för gratulationen! Hoppas du får en riktigt fin dag! KRAM!

  3. skåningen says:

    Godmorgon!Du får gratta din vän till guldklimpen.. jag önskar dej också en fin dag! Morgonkram!

  4. lena says:

    Önskar dig en trevlig helg..Roligt att du är tillbaka igen!!-Kram på dig!!

  5. Znogge says:

    Önskar dig det samma!

    Kram

  6. Mystjejen says:

    Åååå så mysigt att ha dig här söta Kramar ❤
    Hälsa och gratta din vän =)

    Blev så glad när jag läste det här…..
    Men jag vet att jag mår så himla bra av att blogga och få träffa mina underbara vänner, så ett seriöst ryck skall ske här nu =)

    Stämmer mkt in på mig, det är viktigt att få in den social biten.
    BAMSEKRAMAR PÅ DIG och var rädd om dig ❤

  7. ansepanse says:

    vad kul att du är tillbaka igen vännen 🙂
    och ett stort Grattis till den lilla nya bebisen som Linda blivit mamma till
    roligt att läsa dagens olika igen 🙂
    bamsekramar och en fin lördag till dig vännen ♥

  8. mitha53 says:

    Men hallå vännen,du är på G igen. Saknar dig och dina härliga inlägg. Men ibland så vill livet lite annat. Grattis också till din goa vän och bebisen.
    Kram och ha en fin,fin lördag♥

  9. miie says:

    Söta vännen va jag är glad att du bloggar igen!
    Jag hoppas du har fått tillbaka energin och kan njuta av sommaren (inte några krav)
    Bamse kram

  10. Hoppas att du får en fin helg!
    Jag har bara tagit en tablett hittills, känner ingen skillnad än…

    Kul att ha dej tillbaka!
    Kram

  11. goldheart63 says:

    HEJ söstra min! det var på tiden att du är tillbaka ju saknat dig t om mannen min sa skriver inte hon som skickade armbanden till dig mer?? jo men hon har nog en pause igen heheheh
    Hoppas allt är bra med dig & försvinn inte igen ok…..kramar i massor

  12. Kort says:

    Sommartid måste annat få ta ens tid, även om man saknar sina bloggvänner…men de får vi träffa till hösten precis som jobbarkompisarna…allt har sin tid 😉 kramar

  13. Freja says:

    Tjoho, kul att du tittar in! Och alla mina katter ser lejon när de kollar sig i spegeln 😉

  14. krulli says:

    Det är lätt gjort att man tar det lite lugnare med bloggen på sommaren. Sen är det ju såp att man läser mindre också så det kanske jämnar ut sig?

  15. Nett says:

    Nämen se där, kul att du hittar in till bloggen din och skriver några rader så man får veta vad som händer hos dig 🙂 Hoppas att du har det bra *kram*

  16. Camilla says:

    Jag väntar på att en kompis till mig ska få snart. Datumet går ut den 9/8.
    Det är SÅÅÅÅÅÅ spännande.
    Hoppas att solen skiner på dig idag. Här är det grått 😦
    Kram!

  17. Loppan says:

    Blir så glad när jag ser dig här och dina ord i min blogg gjorde mig glad.
    Du är viktig och så klart finns jag här vännen!

    Kramar och var rädd om dig sötis ❤

  18. Mimmi says:

    Tack söta för din fina kommentar inne hos mig igår, den värmde !! 🙂
    Kul att du är tbx med bloggandet, har saknat dig !!
    Ha en toppenfin söndag, och ta väl hand om dig !!
    Kramar ♥

  19. goldheart63 says:

    God morgon.söster…..ha en skön söndag kram

  20. Susanne P says:

    Åh, så härligt med en alldelens ny baby!
    Ha en underbar söndag!
    Kram

  21. maria says:

    Vad härligt att du skriver några rader 🙂
    Grattis till din vän och hennes bebis…

    Ha en skön söndag min vän ❤
    Kramar Maria

  22. Angelica says:

    Hoppas du haft en bra dag trots det trista vädret.

  23. fialia says:

    Önskar dig en härlig dag, “gött” att höra att allt e väl.
    ha de Fia

  24. Babs says:

    Hoppas du är tillbaka för att stanna nu och att du mår bra!
    Kram

  25. Jane says:

    Tack för ditt fina stöd vännen.
    Kramar i massor / Jane

  26. Helen says:

    jasså där var du! härligt att du hittade bloggen!
    Hoppas att allt är bra och kramkram

  27. goldheart63 says:

    Ho ho var har du tagit vägen nu???? kram kram

  28. Fina Frun says:

    Jag tror att de flesta bloggarna hamnar lååååångt ner på priolistan under sommaren. Det finns ju så mycket annat kul att göra!

    Kram/Fina Frun

  29. Man kan verkligen läsa mellan raderna, att du mår bra 😉
    Vad härligt!
    Ha en bra dag
    KRAM!

  30. carina says:

    Tänker du stanna hos oss nu? 🙂
    Det hoppas vi!
    Kramen vännen♥

  31. Mystjejen says:

    Tänker på dig, va rädd om dig söta kramar ❤

  32. goldheart63 says:

    Snart får jag väl EFTERLYSA DIG ….kram kram söstra !!!!

  33. Fnulan says:

    Godmorgon på dig =) Jag är hemma igen men inte kommit igång =) Men det kommer.

  34. Maria says:

    Hej vännen!

    Hoppas att allt är bra med Er!

    Kram Kram

  35. Paula says:

    Hoppas att allt är bra hos dej!

    Kram,kram

  36. Mystjejen says:

    Hej söta, hoppas det är bättre för dig, tänker på dig! Kramar och var rädd om dig ❤

  37. Paula says:

    Hoppas att allt är bra med dej!
    Kramar

  38. carina says:

    Hoppas du har det bra 🙂
    Kramen vännen♥

  39. goldheart63 says:

    Blir orolig ju vännen kramizzzzz

  40. Babs says:

    Var är du??????
    Kram

  41. Mystjejen says:

    Hoppas du har det bra och tar hand om dig Styrkekramar ❤

  42. Loppan says:

    Miss U!!!

    Kramar till dig fina ❤

  43. Vicki says:

    Hur är det med dig går allt bra??

    Jag kunde inte komentera hos dig på de tidigare inläggen så jag fick leta upp ett äldre inlägg!!

    Vad har din kompis dotter fått för namn?? Roligt att höra alla nya bebis namn som kommer!!

    Ha det gott,Vicki

  44. maria says:

    Hej tjejen!
    Vad härligt att se dig tillbaka igen 🙂 Hoppas allt är bra med dig fina du??
    Vill bara tacka för en underbar blogg du verkar vara en helt fantastisk tjej 🙂

    Stor kram på dig fina du
    // Maria

  45. Hallå där! Nu behövs det kanske en liten uppdatering?! Eller?
    Hoppas allt är bra!
    Kram

  46. Jane says:

    Tjo hooooo!
    Gulliga Guldhjärtat har gjort en liten efterlysning om var du är någonstans vännen.
    Jag och många fler undrar hur det är med dig.
    Jag håller tummar och tår och det gör säkert alla andra oxå för att du skall ha det så bra att du inte hinner med att blogga.
    Kramar i massor / Jane

  47. Paula´z says:

    Halooo!!!
    Hoppas att du har det bra!

    Kramar

  48. Mystjejen says:

    Hej sötaste, hoppas allt går bra för dig. Tänker på dig massor Bamsekramar ❤

  49. Miss 80's says:

    Tänkte bara titta in och säga hej. Hoppas det är bra med dig och att du får en fin julhelg!
    Kramar!

  50. Eva says:

    GOD JUL Å GOTT NYTT ÅR SYSTRA KRAM Å KRAM

  51. mystjejen says:

    God Jul sötaste Myskramar från mig ❤

  52. mystjejen says:

    Gott Nytt År sötaste bamsekramar ❤

  53. mystjejen says:

    Hoppas allt är väl med dig, tänker på dig!
    Kramisar ❤

  54. Tittar in o ser att du inte har skrivit på länge!
    Hoppas att allt är bra med dej!

    Många kramar till dej

  55. Hoppas att allt är bra med dej?

    Många kramar

Leave a Reply

