Hejsan!

Kikar in och säger hejsan och vill tacka för alla fina kommentarer som ni har skickat mig under min bloggpaus =)

De betyder så mycket för mig. =)

Jag kände för ett tag sedan att jag var tvungen att ta pause från allt, och även min blogg.

Jag gjorde väl ett störtdyk in i den berömda väggen och tog helt slut som idol =)

Jag drog igång mes allt på en gång efter min långa sjukdomstid, hungrig på att äntligen kunna hitta på saker, efter ha varit i stort sett sängliggande i flera månader.

Och det blev en dyrköpt läxa med många bakslag.

Så det är inget jag rekommenderar nån att göra.

Men nu skall jag så sakterligen börja blogga igen =)

Jag kommer att kika in till er och se hur ni har haft det , skall bli kul =)

Jag vill säga LOVE YOU ALL med denna låten.

Hoppas att ni gillar den =)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

47 Responses to Hejsan!

  1. Oooooooooooo,roligt att “se” dig igen 🙂
    Vilken underbar låt/Kraaaaaaaaaaaaaam från mig………..

    Psst..Ta dé lugnt!

  2. Loppan says:

    Välkommen tillbaka underbara vännen!!! Så glad jag blir att du är här igen.

    Massor av varma kramar ❤

  3. Jane says:

    Jag har oxå haft en lång bloggpaus !
    Kul att höra ifrån dig vännen.
    Sv: Tusen tack finaste du / Jane

  4. Znogge says:

    Ibland är det klokt att skynda väldigt långsamt.

    Kram

  5. Ingrid says:

    Nämen oj, har du varit sängliggande? Jag har varit dålig på att läsa andras bloggar, eller blogga överhuvudtaget, för jag fick barn för 3 veckor sen. Så våran lilla tar upp ganska mycket tid! Men välkommen tillbaka till bloggvärlden! 🙂 Kram, Ingrid

  6. skåningen says:

    Välkommen tillbaka ! Ta det så lugnt nu…Krya på dej!Ha en fin söndagskväll! ♥kram!

  7. lena says:

    Välkommen tillbaka igen!.

  8. lovisa says:

    sv: jamen tack desamma:)

  9. Nett says:

    Härligt att ha dig tillbaka… 🙂
    Ta det lugnt bara… och du, hoppa över det där med att läsa ikapp, koncentrera dig på nuet.
    Kram

  10. Afrodite says:

    Tur att du kunde ta dig loss från den där berömda väggen! =) Ta’t lugnt!
    Kram på dig!

  11. goldheart63 says:

    Åh välkommen tillbaka finaste syster yster! T om min man frågade mig en dag skriver du inte till henne som skickade armbanden? jag sa hon har en blogg pause., men det var en lång en försvinn inte så länge igen. ….;) härligt att du är tillbaka KRAM KRAM KRAM KRAM

  12. Kort says:

    tack för omtanken…kramar

  13. Nette says:

    Välkommen tillbaka! Ibland måste man ta en paus.
    Kram

  14. Freja says:

    Härligt att höra ifrån dig! Ta hand om dig och ta det lugnt!

  15. ansepanse says:

    välkommen tillbaka till bloggvärlden igen 🙂
    sköt om dig vännen
    kramar

  16. Mystjejen says:

    Åååå vad glad jag blir att du är tillbaka…ta det lugnt nu vännen Bamsekramar ❤

  17. maria says:

    Vad härligt att du är tillbaks ❤
    Ta det sakta och lugnt nu…

    Må så gott !
    Kramar Maria

  18. Mimmi says:

    Härligt att du är tbx fina du ♥
    Kramar i massor till dig !!!

  19. mitha53 says:

    Nu måste du väl ändå ta det lugnt,du har lärt dig läxan. Tänk att vi har så svårt att inte dra igång i hundra knyck. Så roligt att ha dig tillbaks vännen,
    Sköt om dig nu,
    Kramas!

  20. svartochvit says:

    Hej .
    hittade hit via carina..
    hmm ta det lugnt nu så du inte rusar iväg….been there done that..

    Kram

  21. Men hej!!! Vad kul att se dig igen. Vet du vad…..jag anade nästan det här. Som du körde på i 110 knyck!! Hoppas du är på väg tillbaka nu 🙂
    Tack för din kommentar
    Kram

  22. missbeauty says:

    Den där berömda väggen är inte att leka med, körde rätt in i den förut jag också. Tur att man kan ta sig ur den mer eller mindre iaf. 🙂

    Kram

  23. Fnulan says:

    Åh du är här igen! Välkommen tillbaka finaste” Men du… tat lugnt…..

  24. Babs says:

    Å så roligt att ha dig här igen, har saknat dig i massor.
    Ta det lugnt nu och gå inte i närheten av väggen.
    Kram

  25. Camilla says:

    Välkommen tillbaka!
    Men du…man ska skynda långsamt!
    Ta det lugnt och ge sjutton i den där väggen. Gå aldrig dit igen.
    Kram!

  26. Paula´z Blogg says:

    Hejsan på dej o välkommen tillbaka! Du har varit saknad…
    sv: Jag börjar så smått må bättre också:) Kul va?

    Många kramar till dej..

  27. Lena says:

    Välkommen tillbaka, har saknat dig!
    den där förbaskade väggen kommer i vägen när man minst anar det.
    Hoppas att allt är bra med dig,

    har du ledigt nu?

    Kramar

  28. goldheart63 says:

    God morgon syster!! hoppas allt är bra med dig! kramar till dig

  29. mitha53 says:

    Kikar in och hoppas du får en fin lugn dag,
    Kram vännen!

  30. Ja ibland är man inte online å man borde sitta mindre vida datorn… men men…. kul att du tittade in.

  31. Susanne P says:

    Aj då! Jag har saknat dej och nu förstår jag varför du varit så tyst.
    Ta det nu lugnt och ta god tid på dej att göra allt du vill.
    Kram till dej!

  32. fialia says:

    Hej där!
    Kul att höra från dig igen, lustigt men i morgon ska jag till Årjäng igen, du bor väl inte så långt därifrån?
    ha de Fia

  33. Angelica says:

    Skönt att höra att du mår bättre nu. Ta hand om dig så hörs vi snart igen 🙂

  34. Kim says:

    det var verkligen på tiden 😀 Även om du tog en sväng om på väggen hoppas jag du njutit av sommaren och kanske tom varit på Hvaler en del hoppas ja? 🙂

    Ha de gott!

  35. miie says:

    Härligt att du är tillbaka!
    Va rädd om dig!
    kramar!

  36. carina says:

    Välkommen tillbaka vännen 🙂
    Sköt om dig!
    Kramen♥

  37. goldheart63 says:

    Var blev du av? kram kram miss you

  38. carina says:

    Önskar dig en fin Fredag!
    Kramen vännen♥

  39. Sanna says:

    Man måste ta pausar från det mesta här i livet bara för att få distans och att blogga är inte världsviktigt men det ska vara skoj.

    Kul att du är tillbaka och jag fortsätter lite till med min semester.
    Kramisar.

  40. Helene says:

    Skönt att höra att du mår lite bättre nu !!
    Och välkommen tillbaka = ))
    Önskar dig en fin fredag.
    Kram Helene.

  41. Hej! Jag har en tävling där du kan vinna din egna bok från Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! 😀
    Kram! ❤

  42. Fina Frun says:

    Kul att höra ifrån dig 🙂

    Pyssla om dig nu!

    Kram/Fina Frun

  43. Helene says:

    Kikar in och säger HEJ !!
    Kram Helene.

  44. skåningen says:

    Kommer för att säga hej och ge en ♥kram

  45. Mystjejen says:

    Tänker på dig söta, det är inte lätt kramar & kärlek till dig ❤

  46. mitha53 says:

    Skickar in en hel massa kramar till dig vännen,
    Kram,kram,kram!!!

  47. Mystjejen says:

    Tänker på dig söta, var rädd om dig ❤ ❤ ❤
    Bamsekramar

Leave a Reply

