God morron alla!

Eftersom jag har lite mycket att stå i nu så kommer jag ta en veckas/ några dagars

Take care tills jag är tillbaka.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

40 Responses to God morron alla!

  1. Babs says:

    Ha det bäst!
    Kram

  2. Eva says:

    Förstår dig tjejen kom snart igen ok.. kramiz syster

  3. carina says:

    Ha det bra så länge, så hörs vi 🙂
    Kramen på dig♥

  4. Jessica says:

    Tja =) vad kostar det att bli nagelterapeut? Låter spännande! =).
    Hoppas att du får en super bra dag, kram

  5. Loppan says:

    Var rädd om dig hjärtat ❤

  6. Lena says:

    Ha det så gott!! Hoppas att allt är bra med dig, har ju inte kunnat kommentera som jag har velat!

    Så ta hand om dig!!

    kram

  7. Znogge says:

    Ha det gott under tiden!

    Kram

  8. mitha53 says:

    Ja det låter förståndigt att ta en liten paus när du har fullt upp, sköt om dig vännen.
    Kramizar!

  9. Paula says:

    Ha det bra! kram,kram

  10. Mia says:

    Ha en härlig paus! Gör nog detsamma, ska träffa vänner hela helgen o bara ha det najz hinner kanske inte in i bloggens värld då!

    Hoppas du får en underbar Kristi hfärdshelg!! kramkram

  11. ansepanse says:

    jag önskar dig en trevlig helg
    kramar

  12. Bloggpauser är bara bra 🙂
    Ha dé bäst/Kram Kram

  13. Helene says:

    Jag har en likadan på MIN BLOGG idag = ))
    Vi ses snart igen.
    Kram Helene.

  14. Angelica says:

    Ta hand om dig och ordna det som måste fixas.. !

  15. Camilla says:

    Bara du inte blir borta så länge så 😉
    Kram så länge!

  16. Vicki says:

    Vad har du för spännande för dig?? Har det börjat att lugnat ner sig så du har kunnat njuta lite av helgen?

    Ha det bra,kram Vicki

  17. Josefin says:

    Kan man verkligen vinna ett bättre liv? Ja, nu är det faktiskt möjligt! Jag lottar just nu ut boken som ger dig allt du behöver för att få rockstjärnestatus i allt du gör och gå leende ur varje situation! Det är superenkelt att delta och du har ingenting att förlora, men ALLT att vinna! Hoppas du tar chansen, för din egen skull ❤ Kram!

  18. Fnulan says:

    Nu har du ju varit borta superlänge!!!!

  19. Nu är det väl dags snart……..att årtervända 😉
    Kram

  20. Jane says:

    Jag har oxå lite paus nu men kikar in lite ändå. Haha
    Kramar i massor finaste du / Jane

  21. fialia says:

    Tänkte på dig i går när jag körde igenom Bengtfors på väg till Årjäng, i dag ska jag till Töckfors.
    kram Fia

  22. Kort says:

    Kikar snabbt in från solstolen och önskar dig en fin sommar och en härlig helg! Vi ses mer till hösten…kramar

  23. Freja says:

    Ta hand om dig!

  24. skåningen says:

    Ok jag väntar otåligt tills du är tillbaks.Kram!

  25. Maria says:

    Hoppas att du har det bra och framför allt att du mår bra!!

    Kram Kram

  26. Mystjejen says:

    Hoppas allt är bra söta ❤ kramar

  27. Vicke says:

    ha det bra undeer din paus

  28. Babs says:

    Allt bra????
    Saknar dig!
    Kram

  29. Fnulan says:

    Kooooooooooooooooooooom

  30. Babs says:

    Önskar dig en trevlig Midsommar!
    Saknar dig!
    Kramis

  31. Eva says:

    Det var en lååång pause!! miss you hoppas allt är bra syster!!

    Önskar dig en underbar midsommar kramar

  32. Mystjejen says:

    Hoppas du/ni får en fin midsommar helg. saknar dig fina<3
    Bamsekramar och ta hand om dig

  33. skåningen says:

    Ha det så bra och sköt om dej.jag ska sköta om min förkylning! ♥kram!

  34. mitha53 says:

    Hur har du det, hoppas bra i alla fall,
    Kram på dig!

  35. Paula´z Blogg says:

    Hoppas att du har det fint o har en härlig sommar!

    Du är saknad..kramar..

  36. ewa pihl says:

    Heej vännen!! har inte vart inne på länge!! Kram till vi hörs igen!! Tänker på dej fast du inte märker det!!

  37. Vicki says:

    Hej!

    Hur är det med dig?? Fortfarande fullt upp eller du har semester?

    Ha det bra,Vicki

  38. ansepanse says:

    vet du om att jag saknar dig ♥
    kramar

  39. Niles says:

    Hoppas att du får en bra paus!

Leave a Reply

