God morron!


 Då var det en ny dag då.

Klockan ringde och jag önskade så att det inte var min som tjöt, men det var det.

Har sovit så himla dåligt några dagar, och när jag väl somnade så ringer klockan.

Tror att jag skall ta en till slappdag, är fortfarande trött å sliten.

Se filenn Gone in 60 seconds 🙂

Tror inte att jag har sett den.

Vad skall ni hitta på idag?

DAGENS

DAGENS ONÖDIGA

Jennifer Lopez har försäkrat sin rumpa för 1,5 miljarder euro.

_______________________________________________________

DAGENS FAKTA

Mikrovågsugnen uppfanns genom att en forskare gick förbi ett radar rör som fick en chokladkaka i hans ficka att smälta.

_________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Vi är aldrig mer missnöjda med andra än vad vi är missnöjda med oss själva.

_____________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Vera, Veronika

GRATTIS GRATTIS

HA EN SUPERFIN DAG, KRAM KRAM



 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to God morron!

  1. Camilla says:

    Och jag säger…ÄNTLIGEN MÅNDAG. Jobbar helgen är över och jag har tre underbara lediga dagar att se framemot 🙂
    Och solen skiner,Datorn fungerar. Kan det bli bättre? 🙂
    Kram!

  2. Babs says:

    Upp och hoppa nu, det ska bli en fin solig dag!
    Kram

  3. Renee says:

    Eftersom det är en kort vecka så tycker jag att det är helt ok med måndag.

  4. Eva says:

    Men är kursen slut nu? ja du behöver vila upp dig lite fina du syster kram kram ha en fin dag

  5. Mystjejen says:

    Förstår att du är trött, hoppas du får en fin vilodag o tar hand om dig! Tusen kramar söta ❤

  6. Lina S says:

    Tack snäll du! Hoppas du får en fin dag 🙂

  7. Znogge says:

    Min rumpa är oförsäkrad så här långt 😉

    Kram och god förmiddag!

  8. carina says:

    Klart du ska ta en vilodag 🙂
    Själv ska jag klippa mig och sedan åka och jobba kväll!
    Ha det gott!
    Kramen vännen♥

  9. Loppan says:

    Hoppas du fick en fin dag med mycket vila.

    Såg du filmen? Både jag och sonen tyckte den var jättebra.

    Karmar söta ❤

  10. Mystjejen says:

    Hoppas du haft en fin vilodag. Sov gott finaste natti natt kram

  11. Freja says:

    Slappardag, hade jag oxå hoppats på, men som vanligt när vi ska någonstans är det miljoner saker att fixa precis innan vi åker…..

  12. Vicke says:

    då hoppas jag att du fick sova i natt

  13. Lisa says:

    Kikar in och skickar dig en stooor kram!

    /Lisa

Leave a Reply

