God morron :)


 Hejsan och god morron alla sötisar.

Nu är tokfia tillbaka 🙂

(och Nej FNULAN, jag har inte glömt bort er, hur skall man kunna ????? )

Saken är att jag har haft så himla mycket de sista dagarna, jag har försökt att dela på mig, men har inte kommit på hur man gör 😉

Det har varit en hektisk månad, och ja! eg 2 månader.

Det var ju massor med förberedelser innan jag åkte till Stholm, och sen en superintensiv månad i Stholm så jag har helt enkelt inte kunnat blogga så mycket som jag känner att jag vill, + att jag haft ett superdåligt internet som funkat när det själv behagat.

Sen  den lilla tid som jag inte haft något har jag varit tvungen att sova, jag är ju fortfarande inte bra från min “dåliga lungperiod” så jag blir trött väldigt fort.

Men nu, NU ÄR JAG TILLBAKA. 😀

Så nu är jag hemma igen, och har kramats på mina här hemma, å Gud vad jag har saknat dom.

Men nu har jag ju fått en annan saknad, mina polare i Stholm.

Vi var ett gäng som alla låg på samma nivå, och jösses va kul vi hade, när jag lämnade dom så lipade jag för det, hade velat ta med dom hem allihop.

Men som tur är så finns telefon och Facebook, så nu har jag fått en ny anledning till att börja kika in på face igen, har ju lagt den sidan på hyllan sen länge eg.

Jag känner att det är så mycket jag vill berätta, och samtidigt så mycket mer jag velat göra när jag var i stan, träffa Jane tex.

Jag  trodde allt att man skulle få lite ledig tid, men ikke, det var fullt ös från morron till kväll. Men jag har hennes telefonnummer så jag kommer att ringa henne när jag skall upp nästa gång, och höra om jag kan få bjuda henne på fika och snacka lite. Hon är ju så goooo.

Oj! känns som att jag bara svamlar, och bara bubblar ur mig, så jag stoppar där och kör dagens ist 🙂

DAGENS!

DAGENS ONÖDIGA

En 70-årig människa har under sin livstid i genomsnitt stoppat i sig 30 000 kilo mat. Det motsvarar vikten av sex fullvuxna elefanter.

__________________________________________________________________

DAGENS FAKTA

En myra kan lyfta 50 gånger sin egen vikt.

___________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Det är för väl att lögnen finns ­ för tänk om allt man hörde skulle vara sant.

_______________________________________________________________

DAGENS NAMN

Beda, Blenda

GRATTIS GRATTIS

NU SKALL JAG TA OCH KIKA IN TILL ER OCH TA IGEN VAD JAG MISSAT. HA EN FIN DAG OCH TAKE CARE ❤


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to God morron :)

  1. fialia says:

    Så du e färdigutbildad nu? I så fall säger jag GRATTIS!
    Jag ska köra igenom Bengtsfors fredagen före pingstafton, ska till Årjäng, bjuder du på kaffe?
    ha de Fia

  2. Fnulan says:

    HIhihi tur för dig!!! Men du hjärtat, kolla mitt inlägg igen, DU ska ju ge ett förslag för att vinna!!

  3. skåningen says:

    Godmorgon på dej! Hade ingen anning att jag har ätit lika mycket som vikten på SEX fullvuxna elefanter .Det förklarar varför jag har så svårt att komma in i mina kläder ;).Jag önskar dej en fin fredag med fredagsmys. ♥kram!

  4. Znogge says:

    Välkommen hem! Härligt med många nya vänner.

    Kram

  5. Ingrid says:

    Tack, och jag hoppas att du får en riktigt fin dag du också! 🙂 Kram på dej!

  6. lovisa says:

    sv tack deasmam:D

  7. Maria says:

    Är du färdig med utbildningen nu??
    Grattis till Dig i sådana fall:-)
    Hoppas att du får en toppen fin fredag.

    Kram Kram

  8. Mystjejen says:

    Välkommen hem, så härligt att få komma hem. Förstår att du kommer sakna dom I Sthlm det blir ju så.
    Grattis till utbildningen Bamsekramar

  9. ansepanse says:

    att du har haft fullt upp vet vi ju vännen 🙂
    är du klar med utbildningen nu?
    en fin fredag till dig vännen – kramar

  10. skåningen says:

    Nu plötsligt förstår jag varför kläderna är så svåra att få på sig ♥kram!

  11. miie says:

    Kikar in till dig, tittade på klockan det är sent.
    Så fint att du är hemma hos familjen igen, nu är de är väl glada!
    Så saknar du polarna i Stockholm hoppas du får träffa dem snart igen.
    Många kramar till dig vännen!

  12. Loppan says:

    Tjohoo! Vår solstråle är tillbaka! Välkommen hem söta 🙂
    Blir så glad när jag läser hur kul du haft det och att du träffat goa och härliga människor. Härligt!
    Kramar!!!

Leave a Reply

