27 May, 2011 09:26

Dottern högerhand 🙂

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to 27 May, 2011 09:26

  1. mitha53 says:

    Jisses vilka fina naglar,du har hunnit lärt dig mycket.Men det gäller att ligga i förstår jag.
    Ha en riktigt skön helg nu.
    Varma kramizar!

  2. Mia says:

    Snyyyggt!! Kul med andra detaljer som hängande saker o blingbling!

    Idag är det surt här, regnet öser ner men jag har ju gjort mycket nu på morgonen både privat o jobbmässigt, får nog gå hem o kura inomhus sen 😀

    Hoppas dagen blir fortsatt bra o att helgen blir mys! kramisar

  3. tweety26 says:

    Snyggt, skulle också vilja få mina naglar fina 🙂 Blir det något fredagsmys idag? kram

  4. Snyggt med Blått 🙂

    Sv..Jo du blev ju Heartblogg of the day & du fick om du ville ta med de söta ♥ från Trollmorsan *thihii*
    Fast…Alla vill ju inte det 😉 Men här finns inlägget ifall ifall du vill…’
    * http://trollistrollmorsan.blogspot.com/search?updated-max=2011-05-21T16%3A10%3A00%2B02%3A00&max-results=7

    GrattisKram igen!!!

  5. Susanne P says:

    Så fina naglar!
    Jag gillar välskötta, lagomt långa naglar, gärna med lite extra på.
    Åhhhh…jag vill ha sånna! 🙂
    Kram

  6. Znogge says:

    Så mycket du har hunnit lära dig! Fint som snus.

    Kram

  7. Kort says:

    Jättesnyggt…vad duktig du är =)
    Ha en fin helg! kram

  8. Sanna says:

    Hallå vännen!
    Vilka snygga naglar och jag som inte kan ha långa får vackert sucktas av andras. Liten fundering får man ju dock och hur kan det sitta kvar utan att man tappar dem eller skadar sig på det som dinglar?
    Hade en granne som tyvärr flyttat nu men hennes dotter hade en egen firma och gjorde nagelvård/manikyr och varje gång glömde jag fråga henne hur länge allt satt kvar eller om naglarna gick sönder. Det längsta jag gjort lite avvikande var att köpa jeansnagellack men det var ingen höjdare och såg verkligen inte snyggt ut varför jag kastade flaskan..haha.

    Hur går det med din firma?

    Kramisar.

    • Susann says:

      Hihi
      dom sitter som berget 😉
      Gelé och akryl naglar sitter (om de är riktigt gjorda) tills nageln växt utoch man klipper eller filar bort dom.
      Men det som kan hända är att de släpper någonstans och då är det viktigt att man får det lagat, annars är det lätt att man fastnar i något och sliter upp den, och då är risken stor att den egna nageln följer med, eftersom de sitter så hårt på nageln,
      så man skall aldrig fläcka bort en konstnagel själv, utan man måste fila bort den, använder man akryl så går de att lösa upp, men inte gelé.
      Annars måste man fylla på utväxten ca var 3:e vecka.
      Hoppas det var ett förståligt svar , kände att jag drog iväg lite 😉
      Kram kram

  9. carina says:

    Fina naglar 🙂
    Jag har tyvärr strul med min blogg, så några inlägg från mig kan det inte bli!
    Ha en fin kväll!
    Kramen vännen♥

  10. Eva says:

    Åh söta du jag saknar dig oxå mår inte så bra bara värk i fossarna som fanken ..hoppas du har det bra ta hand om dig finaste syster ,,kram kram

  11. tess says:

    Tack snälla… nu vräker regnet ner och vi ska faktiskt krypa isäng.. jobb imorgon men sonen är svår att få från teven just nu.

  12. Helen says:

    Hej på dig! Så duktig du har blivit å så fort tiden går………….nu önskar jag en härlig kväll till dig1

    Bamsekram

  13. Meeeen!!!!! Vad fort tiden har gått. Vad händer nu då? Är du färdigutbildad?
    Förstår att det var skönt att krama om de dina :-)))
    Klart vi saknat dig, och alla sköna fakta om “viktiga” saker o ting 😉
    Ha en skön helg
    Kramar från mig

  14. Loppan says:

    Duktig du är!

  15. Jen says:

    En del i min omgivning tycker jag ska gå nån sån utbildning, jag har typ 90 st nagelacka hahha kram kram

Leave a Reply

