God morron alla sötisar.

Usch vilken natt, har knappt sovit något alls , så vid halv 5 gav jag upp och tänkte att nu har jag tid för bloggen äntligen, det har varit dåligt med den varan som ni säkert har märkt, men denna vecka är den sista här i Sthlm så till helgen är jag tillbaka på min dator där hemma med snabbare bredband och då skall det bli blogga av 😀

Jag fick se en riktigt kul grej igår, orkade inte blogga igår kväll så jag berättar idag.

Min blogg blev utnämnd till “Heart blogg of the Day” hos TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll .

Hur mysigt är inte det 😀 Tack söta söta, och tusen tack söta Mystjejen som nominerade min blogg.

Jag tycker sånt här är så himla mysigt, och man blir ju så himla glad . 😀

Från det ena till det andra så har ju min man och min yngsta dotter varit här och hälsat på i helgen, och det var så gott att äntligen få träffa dom, men helgen gick alldeles för fort och igår var det dax för dom att åka hem igen, usch va jobbigt det var.

Både jag och min dotter tog till tårarna och det blev ett blött hejdå.

Men har vi klarat denna tiden ifrån varandra så måste vi klara de få dagarna som återstår. Tungt , tungt. 😦

Nu önskar jag er en  toppenfin dag, och hoppas ni har ett bättre väder än vad vi har här i Sthlm.

Kram i massor. ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to God morron alla sötisar.

  1. Znogge says:

    Grattis till bloggutmärkelsen och ha det gott i Stockholm!

    Kram

  2. carina says:

    Grattis fina du 🙂
    Hoppas du har det bra 🙂
    Kramen på dig♥

  3. Loppan says:

    Åh, grattis vännen! Det var du verkligen värd ❤
    Förstår att det var hårt att säga "hej då" igen, men nu är det inte långt kvar. Härligt!
    Hoppas du får en fin måndag.
    Kramar!

  4. Babs says:

    Så härligt att du fick besök av familjen och att det bara är en vecka kvar.
    Här regnar det.
    Kram och hade!

  5. Mystjejen says:

    Godmorgon sötis, så mysigt med familjebesök – en vecka går snabbt skall du få se:-)
    Ha en fin måndag Kramar

  6. Paula says:

    Vad kul med familjbesöket!
    Jag har varit hemma en sväng i helgen. Kom hit på nytt idag.
    Hoppas att du får en fin dag!
    Kramar

  7. Lina S says:

    Vad roligt 🙂 Hoppas att du också får/har en bra dag!

  8. Eva says:

    Det som är bra i det tråkiga är att man kanske uppskattar varandra mer sen när du kommer hem..ta hand om dig fina syster kram kram

  9. Jane says:

    Tänk vad fort det har gått ändå…
    Kommer du på Amelias bloggmingel på Torsdag?
    Och så hoppas jag att du får sova gott i natt vännen.
    Kramar i massor/ Jane

  10. ♥-ligt Grattis till “Heart of the day” blogg,men…Du vet väl att du fick ta med ♥?? /Kram Kram

Leave a Reply

