18 May, 2011 17:40

Här ser ni min nyinköpta låda för manikyr sakerna, hoppas väl att de andra sakerna får plats åxå.
Hinner inte in på bloggen idag , så jag önskar alla en super mysig kväll, kram på er 🙂
—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to 18 May, 2011 17:40

  1. Freja says:

    Praktisk väska! Jag har en stor verktygslåda för mina sygrejor och en fiskelåda för mitt smink 😉

  2. Loppan says:

    Ha en fin kväll du också fina!

    Kramar ❤

  3. Jane says:

    Min syster har en liknande väska till sina nagel grejer.
    Jätte fin !
    Kramar i massor / Jane

  4. Mystjejen says:

    Vilken toppen väska, fin ❤
    Kramar söta och sov gott

  5. ansepanse says:

    en fin kväll till dig också vännen
    kramar

  6. Paula says:

    Ha en superbra dag!
    Kram min vän

  7. Znogge says:

    Kram och god morgon!

  8. Eva says:

    Satte du inte en lapp på idioten som parkerade så? fin väska du har köpt fina du kramiz

  9. carina says:

    Ha en fin dag 🙂
    Kramen vännen♥

  10. kaffehörnan says:

    Kalasbra låda och ha de samlat

Leave a Reply

