18 May, 2011 06:22

Idag är det ingen bra dag. Kommer ut och ser att en jävla mupp har parkerat sin bil inne i min bil. Jag trodde först att han glömt dragit handbromsen men så var inte fallet , utan han har parkerat sin stora jävla grå bil så. Fan va sur jag blir. Sen mötte jag en jävla taxibil som promt skulle fram först trots att han var den som skulle vänta, det bara blixtrade till i skallen på mig och det var nära jag hoppade ut och lappade till fanskapet, men satt kvar.grrrrrrrrr vilken jävla morron. Fast nu kan väl allt bara bli bättre hoppas jag.

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to 18 May, 2011 06:22

  1. Vilken idiot!!!! Vår värld är full av “muppar”. Vilken bra syn på saken dock, “Nu kan det bara bli bättre” Hoppas verkligen det 😉
    Sv. Kramar utdelade…..det var inte jobbigt alls, hehe
    Kram

  2. Jane says:

    Sötaste du så där är det nästan varje morgon här.
    Man blir så jävla arg när man måste gukka ut bilen och oftast är man ju stressad oxå.
    Kramar i massor finaste du / Jane

  3. Jane says:

    Glömde ju fråga !
    Kommer du på amelias blogg mingel nästa Torsdag?
    Jag ska hem till Pihlan innan.
    kramar i massor / Jane

  4. Camilla says:

    Ajajajaj…det där var ingen bra start på dagen.
    Jojo..idioter finns det gott om 😦
    Hoppas att dagen bara blir bättre och bättre.
    Kram på dig!

  5. Helene says:

    Fy va trist !!
    Hoppas dagen blir bättre än vad den börja…
    Kram Helene.

  6. fialia says:

    Ja nu kan de bara bli bättre!!!!
    kram Fia

  7. carina says:

    Vissa dagar är det bara helt åt fanders!!!!
    Speciellt din morgon. Förstår att du blir ARG!!!!!
    Men det blir bättre under dagen ska du se 🙂
    Kramen vännen♥

  8. Loppan says:

    Meeen…hur kan man parkera så??? Tur man är här ute på landet 🙂

    Hoppas att inte den där muppen och den idiotiska taxichauffören förstörde din dag.

    Kramar ❤

  9. Fnulan says:

    Men sicken idiot!!! Jag hade mordhotat personen!! Kom du ut???? Har du satt ett pris på hans huvud? Och varför förutsätter jag att det är en kille?

  10. Mystjejen says:

    Gud så trist, hoppas dagen blev bättre kramar söta ❤

Leave a Reply

