God morron:)

Japp! då är det en ny dag.

Tisdag är det också, vilket känns helt ok, för då är det en dag närmare tills mina kära kommer hit, eller iaf en del av dom.

Saknar dom jätte mycket, så det är tur man har skolan att kuta till 🙂

Vaknade pigg som en orrestjärt vid halv 4 och kunde inte på villkors vis somna om, så då gick jag upp och slukade två stora koppar kaffe , de satt där de skulle 😉

Igår satt jag med beställningslista på manikyr delen, och det mest nödvändiga som jag har plockat ihop gick på 6000:-

Man blir lite förvirrad när man kollar prislistan osv, för det är ju ex moms på allt när man som företag köper från återförsäljaren.

Och de 25% blir allt en hel del i slutändan, men det är ju sånt man kan dra av sen 🙂

Idag skall jag fortsätta att träna gelé, skall köra detta på Linda till att börja med, hon körde på mig i går och jag hann inte göra på henne så det får bli dagens projekt 🙂

Något som jag har märkt är att mina naglar snart inte finns kvar, när man tränar så mycket på varandra så tar naglarna stryk till slut, så jag får väl köra en manikyr på dom direkt jag kommer till skolan idag.

Vill önska er en toppenfin dag.

kram i massor ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to God morron:)

  1. Paula says:

    Morn på dej!
    Kram

  2. Mystjejen says:

    Godmorgon och lycka till idag söta kramar ❤

  3. Loppan says:

    Hoppas allt går bra för dig idag! Både i trafiken och med naglarna 🙂

    Kramar i massor ❤

  4. Jane says:

    Godmorgon vännen.
    Kramar i massor / Jane

  5. Eva says:

    Hoppas bara du tar det lite lugnt så du inte tröttar ut dig för mkt syster min ok ta hand om dig o ha det bra kram kram

  6. skåningen says:

    Träna på!!!!!Sicken tur att du tog ut tandborsten ,annars hade du varit bredkäftad idag! ♥kram!

  7. Maria says:

    Oj vad tidigt du vaknar….du måste vara helt död när kvällen kommer..
    Vilket märke är det på materialet du jobbar med?

    Kram Kram

Leave a Reply

