Shit va tiden springer.

Helt sjukt, man hinner ingen ting ju.

Bor man i Stockholm så borde man automatiskt få 6 extra timmar på dygnet, som man kan ha fritid på.

Nu ser min dag ut följande,

klockan ringer 5.15, sen är det upp och på med kaffe tvätta sig , fixa fram kläder, och dricka kaffe och kolla nyheter.

Sen skall man göra sig i ordning, så åker jag vid 7.00

Köar på Essingen och är framme vid skolan ca 8.30.

Skolan fram till drygt 17.00

Sen köa igen och käka mat, så jag är hemma runt 19-19.30

Då skall jag plugga, ringa hem till mina älskade kottar och höra hur deras dag har varit, så vips är kl lätt 20.30.

Sen måste jag ju alltid in och kolla bloggen (om nätet funkar )

Sen är det dax för dusch, borsta tänder och göra sig klar för sängen.

Så hinner man precis lägga huvudet på kudden så däckar man.

Japp! Så  JA tack till 6 extra timmar, (bloggtimmar ) 🙂

Ett hektiskt liv att vara student;)

Men det känns inte som att det gör något, har jag fullt upp så hinner man inte tänka och sakna de hemma så hiskerligt mycket iaf. Även om saknaden är enorm.

Och sen är jag glad för att jag känner att det inte är något fysiskt jobbigt utan att även jag med mina kassa lungor kan klara av att fylla en dag och orka med det 🙂

Nu på fredag så kommer min gubbe och min yngsta dotter Jennifer hit, å det skall bli så mysigt att träffa dom igen . LÄNGTAR!!!

Nä nu skall jag stoppa tandborsten i munnen och krypa ner under täcket och sova .

Ha en fin kväll alla sötisar.

Kram kram

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Shit va tiden springer.

  1. Jane says:

    Sovgott finaste du.
    Vad kul att din man och dotter kommer.
    Kramar i massor / Jane

  2. Mystjejen says:

    Natti natt sötaste sov gott ❤ var rädd om dig kram

  3. skåningen says:

    Vännen!!!!!! Du tog väl ut tandborsten innan du somnade? ♥Kram!

  4. miie says:

    Härligt att det går så bra för dig!
    va rädd om dig, och ha det så bra.
    Varma kramar till dig!

  5. carina says:

    Hoppas du får sova gott vännen 🙂
    Kramen♥

  6. Susanne P says:

    Så roligt för dej att du får träffa familjen!
    Kämpa på!
    Kram

  7. Znogge says:

    Fullt upp med andra ord! Hoppas du hinner andas lite i alla fall.

    Kram

  8. Loppan says:

    Inte konstigt du somnar ovaggad på kvällen! Vilket tempo!
    Härligt att de kommer och hälsar på dig.

    Sv: Du får vara hur förvirrad du vill för jag gillar dig ändå<3

    Kramar!

Leave a Reply

