God morron

Är så lycklig.

Upptäckte att jag hade ett fungerande internet denna morron, och då passade jag på att kika in till olika bloggar och hälsa på.

Men upptäckte att tiden hade rusat och att jag inte gjort något eget inlägg 😉

Men jag har saknat att läsa mina bloggvänners bloggar, så det fick gå först idag.

Nu hoppas jag på att det funkar när jag kommer hem ikväll så jag kan fortsätta besöka de jag inte hann nu.

sköt om er .

Kram i massor ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to God morron

  1. carina says:

    Har saknat ditt besök hos mig 🙂
    Ha en fin dag!
    Kramen vännen♥

  2. Eva says:

    Ja saknar dina besök, men du kom till mig allafall hoppas din dag blir toppen där mitt i allt jobb med filar osv kramiz syster

  3. Maria says:

    Önskar dig en toppen fin start på veckan!

    Kram Kram

  4. Jane says:

    Finaste goa du.
    Jätte kramar till dig oxå. / Jane

  5. Har också haft problem med datorn och bloggen! Lite frustrerande faktiskt!!!
    Skönt att du är tillbaka 😉
    Ha en “braig” dag min vän.
    Sv. Tack snälla……..
    Kram

  6. mitha53 says:

    Ja vad trist det är när det strular med internet.Men man får lite annat gjort i stället,*blink*
    Jag ligger också efter med bloggningen och att titta in till alla. Det är så mycket annat som kommer emellan,men så är det ibland,
    Ha det gott vännen och sköt om dig,
    Kramizar!

  7. Loppan says:

    Hej vännen!
    Trist när inte internet funkar, men man får annat gjort istället. Och det är ju bra när man pluggar 🙂
    Sv: Du är så söt. Menade du att du missat att jag flyttat till WP? Gjorde jag för en månad sedan så du har absolut kikat in tidigare 🙂
    Hoppas du har en fin måndag.
    Kram ❤

  8. Paula says:

    Hej på dej min vän! Nu är jag på rehabilitering. Känns skönt att rå om sej själv.
    Hoppas att din kväll blir bra:) Kram,kram

  9. Renee says:

    I morgon ska min 15 åring vara handmodell för några elever som fixar naglar. Det kan väl inte vara så att det är du och din klass? Hon ska vara på en plats vid Odenplan.

  10. Mystjejen says:

    Tradigt när inte inte internet funkar, hoppas du får en bra vecka. kramar finaste ❤

Leave a Reply

