15 May, 2011 17:24

Blir så frustrerad, nu laddade jag för att göra besök i alla mina favovänners blogg , då funkar ju förstås inte skiten, så jag kommer ingen stans 😦
Ja ja inget att göra, men det är inte så att jag glömt bort er eller så, men får väl ta upp bloggandet när jag kommer hem om två veckor. Men jag vill önska er en toppenfin dag , kram kram

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to 15 May, 2011 17:24

  1. carina says:

    Är det inte typiskt 😦
    Jag hade tokeri en dag jag oxå!!!!
    Hoppas det ordnar till sig snabbt för dig 🙂
    Kramen vännen♥

  2. ansepanse says:

    jag önskar dig en bra vecka
    bamsekramar

  3. Freja says:

    Plugga på du, tids nog får du tid med oss!

  4. Fnulan says:

    Stackars dig men mer synd om oss som inte får se dina goa kommentarer!!h

  5. Jane says:

    Nu har jag läst ikapp…
    Jag vill bara säga att du är JÄTTE duktig som donar och sliter.
    Men jag törs nästan lova att du inte kommer att ångra dig.
    Vi finns här och glömmer inte bort dig vännen.
    Kramar i massor / Jane

  6. Znogge says:

    Irriterande minst sagt!

    Ha en fin dag

Leave a Reply

