Gulp :/

God morron alla:)

Jag har haft mardrömmar om vita tippar inatt hehe

Världsliga problem 😉

Skulle vilja rådfråga er om en sak.

Igår eftermiddag upptäckte jag att jag tappat känseln på vänster smalben, har full känsel bak på vaden, men på framsidan så känns det som att det har domnat bort.

Jag tänkte inte mer på det då, men när jag vaknade i morse så kändes det som det gör om foten somnar och an försöker ställa sig på den, den där klupkänslan man får då.

Vet ni hur jag menar?

Den känslan känns fram på smalbenet, det känns jätteknepigt.

Jag kanske borde ringa till upplysningen, men känner att jag inte vill för jag är rädd att dom säger att jag måste gå till läkaren, och jag känner att jag fått nog av läkare för många år framöver, och sen vill /kan jag inte missa mer av utbildningen.

Så jag tänkte att jag lägger ut det här så kanske någon har en aning om vad det kan vara,

nu måste jag kila, men ikväll kommer jag att ägna hela kvällen åt bloggen och besöka er och läsa ikapp vad jag har missat.

Ha en underbar dag kära vänner.

Puss å kram

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Gulp :/

  1. Paula says:

    Godmorgon! Ja, int har jag nån aning om vad det kan vara….ring upplysningen!
    Hoppas att din lördag blir bra! Sköt om dej! Kramar

  2. Loppan says:

    God morgon söta!
    Vilka mardrömmar du har 🙂 Hoppas det går bättre idag.
    Har inga goda råd om ditt ben. Att ringa upplysningen kanske inte skadar. Om det inte lagt sig till ikväll eller så.
    Tänker på dig!
    Kramar!

  3. skåningen says:

    Har ingen anning om vad det kan vara.Möjligtvis att en nerv kommit klämm i ryggen.kanske en massör borde kolla det? Kram!

  4. ansepanse says:

    alltså den där känslan på smalbenet har jag haft i många år, jag har ingen känsel där på vänster vad, men att det går till foten, det vet jag ingenting om, kanske det vore bäst om du ringde och hörde efter ändå
    bamsekramar

  5. Znogge says:

    Kan vara en nerv. Jag hade avvaktat men är do orolig så ring och hör. Tror inte det är något allvarligt med ett känselbortfall fram på smalbenet…

    Kram

  6. Kort says:

    Har aldrig haft den känslan. Har du gått/sprungit mycket i veckan så det är någon form av överbelastning?
    Hoppas det snabbt går över. kram

  7. Jenniferf says:

    Det kan alltid vara bra att ringa sjukvårdsupplysningen. De gör ju i alla fall ofta bättre gissningar än vad man gör själva. Många gånger har jag dock valt att stanna hemma istället för att åka akut men det är skönt att prata med dem. Hoppas det snart är bätte!

  8. carina says:

    Ingen aning vad det kan vara!
    Men vila skulle nog vara bra 🙂
    Ha en fin dag!
    Kramen vännen♥

  9. Susanne P says:

    Hoppas att det ordnar sig med benet.
    Ha en fin dag!
    Kram

  10. Jane says:

    Jag har ingen aning om vad det kan vara vännen.
    Men du kanske skulle gå till en massör det kan sitta i ryggen.
    Och sedan så sitter väl du i ställningar som du inte är van vid.
    Ett tips ! Ta en Thailänsk massage i Huvudsta i Solna.
    Dom är jätte duktiga.

    Sv: Jag förstår till hundra procent att du har fullt upp tjejen.
    Kramar i massor / Jane

  11. Vicke says:

    låt en läkare kolla upp det iaf

  12. Freja says:

    Sorry, jag har ingen aning! Hoppas det antingen försvunnit nu eller att du fått hjälp med det!

  13. Mystjejen says:

    Hej söta, måste va en nerv som har kommit i kläm, du får nog ringa upplysningen,bäst så. Hoppas det löser sig Kramar söta ❤

Leave a Reply

