14 May, 2011 18:02

Hade längtat hem hela dagen och ägna mig åt bloggar, det är lördagsmys de, men får inte igång internet, så det sket sig ganska fett de 😦 så nu får jag plugga ist, och se om jag orkar hålla mig vaken så jag kan heja på Sverige i Euroslagern ikväll 🙂 Sköt om er och ha en kanonfin kväll. Kram kram

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to 14 May, 2011 18:02

  1. Hej vilken fin blogg 🙂
    Skulle vilja be dig om en liten tjänst, om du skulle vilja gå in på den här länken: http://visadintalang.se/fotobidrag-av-julia & rösta på mitt bidrag.
    Tävlingen slutar idag 24.00!
    Kan tänka mig att länka dig för besväret, Ha en fortsatt bra dag 🙂

  2. miie says:

    Visst är det avkopplande att läsa och kommentera andra bloggar!
    Tiden bara springer iväg. Hoppas du har chansen att vila dig.
    Hur är det med benet…?
    Jätte stora kramar till dig!!

  3. ansepanse says:

    inte dumt att hinna med pluggandet heller kanske
    jag tittar på eurovisionen nu 🙂
    kramar

  4. Loppan says:

    Trist att du inte har ngt nät 😦
    Nu börjar röstningen strax. Spännande!

    Sov gott vännen ❤

Leave a Reply

