Daily Archives: May 14, 2011

14 May, 2011 19:47

Stockholm by night 🙂 Fin utsikt jag har från balkongen 😀 Natti natti —Skickat från min Iphone

Rate this:

Posted in Uncategorized | 4 Comments

14 May, 2011 18:02

Hade längtat hem hela dagen och ägna mig åt bloggar, det är lördagsmys de, men får inte igång internet, så det sket sig ganska fett de 😦 så nu får jag plugga ist, och se om jag orkar hålla mig … Continue reading

Rate this:

Posted in Uncategorized | 4 Comments

14 May, 2011 17:58

En riktigt dålig bild , men den skall föreställa två olika grundarbeten. 🙂 —Skickat från min Iphone

Rate this:

Posted in Uncategorized | Leave a comment

14 May, 2011 17:57

Här har Sophie lagt sin nagel på grillning 🙂 —Skickat från min Iphone

Rate this:

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Gulp :/

God morron alla:) Jag har haft mardrömmar om vita tippar inatt hehe Världsliga problem 😉 Skulle vilja rådfråga er om en sak. Igår eftermiddag upptäckte jag att jag tappat känseln på vänster smalben, har full känsel bak på vaden, men … Continue reading

Rate this:

Posted in Uncategorized | 13 Comments