God kväll:)

Jisses amalia vilken dag det har varit.

Att et är fredag den 13:e råder ingen tvekan på.

Allt jag har tagit i idag har blivit fel, vi har hållit på med vita tippar idag och få dom på plats, och det är minsann inte bara bara.

Tacka vet jag vanliga tippar, dom går ju att sätta fast ialla fall.

Jag har slitit mitt hår hela dagen över dessa omöjligasaker.

Men på söndag är vi lediga och då skall jag låna med en “hand” som jag skall träna på, och jag tänker inte ge mig före det sitter, och att jag får på dom snyggt. Grrrrrr

Så det skall jag ägna hela min söndag åt .

Men jag måste säga att det är ett helskönt gäng jag hamnat i .

Vi skrattar och tokar till det hela dagarna.

Jag har fått mest kontakt med Linda och Sophie, det är två helsköna typer och man skrattar så man kiknar åt dom.

Sophie och jag är de som tränar ihop mest, och det är nog en av de härligaste människor jag träffat ever, hon är så spontan och crazy så man kan inte annat än att bli glad av henne.

Hon var så gullig idag, för när jag kommit hem så fick jag se att jag fått ett sms från henne, där hon skrivit.

“Tjena Bruden. hoppas det gick bra hem 🙂

ville bara säga att jag tycker du är superhärlig!

Man blir glad av dig!

Syns i morgon 😀 ha en bra kväll ”

Sånna sms är ju så himla roligt att få , man blir så himla glad.

Vad som är mindre kul är att jag fått parkeringsböter på 1000 spänn, grr jag stod inte riktigt 10 meter från korsningen, skilde 1½ meter, dom hade varit ute och mätt med laser,WHAT A F*CK lixom, så 1000 spänn fattigare på nån meter. Kul.

Nä nu skall jag ta och ringa hem och prata med mina älskade där hemma.

Ha en fin kväll allihop-

kram kram

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to God kväll:)

  1. Freja says:

    Ha en härlig kväll du med, och de där tipparna kommer snart att lyda dig!

  2. miie says:

    Det låter som om du har kommit igång på allvar nu.
    Härligt att du har sådant go i dig.
    Stor kram till dig!

  3. Susanne P says:

    Taskigt med parkeringsböterna! Det var inte den lilla du fick….
    Kram & ha en fin kväll!

  4. Loppan says:

    Härligt att du har roligt och träffar goa människor. Du fixar säkert tipparna till slut. Envisheten brukar vinna 🙂
    1000:- är inte lite… Fy bubblan!
    Ha en fin kväll söta.
    Kramar ❤

  5. Eva says:

    Usch ja fy för böter….min dotter går utb skall bli P-LISA he he jäkla jobb …..ha det bästa kram

  6. mitha53 says:

    Jisses vilken otur med dom dryga p-böterna. Typiskt fredagen den 13…
    Men vilket härligt gäng du hamnat i, en himla tur och förstår att du trivs. Bara tipparna gör som du vill också,hihi…
    Kram vännen!

  7. ansepanse says:

    det blev en dyr parkering, härligt med sådana nya bekantskaper
    kramar vännen

Leave a Reply

