God morron alla sötisar.

Vaknade kl 3 inatt pigg som en orrestjärt, men tänkte att det är för tidigt.

Så jag lade mig igen och somnade om, dröm om min förvåning när jag vakande av klockan sen, jag somnar ALDRIG  om ifall jag vaknat, så jag måste ju vara trött på “riktigt” 😉

Men det är klart att har man varit sjukskriven i ett halvår och drar igång med en fart på 200 knyck i timmen så behöver jag nog sova, för faktum kvarstår ju att jag fortfarande har dåliga lungor och måste kämpa lite mer än vanligt i allt jag gör, men det skall väl bli en vana hoppas jag, vägrar ju sitta sjukskriven hemma resten av livet lixom, och nu har jag ju fått klartecken att jag inte har någon farlig sjukdom så då kan man ju sakterligen försöka att öka på orken 😉

idag skall vi fortsätta att sätta tippar och fila ner dom så dom blir riktigt tunna 🙂 Låter enkelt men det krävs teknik och träning 🙂

Ha en underbar dag och sköt om er.

Kramar i massor

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to God morron alla sötisar.

  1. Znogge says:

    Tycker inte alls det låter enkelt…

    Lycka till i dag!

    Kram

  2. skåningen says:

    Tycker det verkar svårt! ha en bra dag! ♥kram!

  3. Paula says:

    Hoppas att du få en underbar dag! Kram

  4. Babs says:

    Hoppas dagen blir fin och lärorik.
    Kram

  5. Eva says:

    Ja tror inte det är lätt alls, men du kommer att göra fina naglar …ha en fin dag syster kram kram

  6. Mystjejen says:

    Så skönt att läsa att det inte var någon farlig sjukdom…..lycka till idag o hoppas du får en fin dag 🙂 kramar ❤

  7. carina says:

    Lycka till idag 🙂
    Kramen på dig♥

  8. Jane says:

    Vad kul att du är sugen på extensions tycker jag.
    Är du kvar i Stockholm över helgen!
    Jag ska till min systers nagelskola i morgon bitti och fylla på mina naglar.
    Men på eftermiddagen när du har slutat kan vi åka in till stan tillsammans och handla Clips håret om du vill och kan.
    Jag har ringt till ett av ställena och frågat vad det kostade, och om du vill ha syntet hår så är det bara någon hundra lapp och om du vill ha äkta hår så var det runt 700 -800 hundra. Men man kanske kan få ner äkta hårs priserna lite.
    Kramar i massor / Jane

  9. Det låter som om det här är “din grej”! Förmodar att det blir lite bilder på ditt arbete så småningom? Väntar, hihi
    Kram på dig

  10. Tessan says:

    Klart att det är en otrolig förändring! tycker du är jätte duktig:) Blir ju massa nya intryck oxå som man blir trött av – kämpa på 😀

    Ha det så gott – och humöret kommer vara på topp inom en snart framtid tror jag:)

    Kram kram!

  11. Loppan says:

    Hej sötis!
    Du är för go! Pigg som en orrestjärt 😀
    Inte konstigt du är trött, men skönt du får sova. Hoppas det gått bra för dig idag.

    Kramar i massor ❤

  12. Freja says:

    Bra att du sover och tar hand om dig när livet i övrigt rejsar på!

  13. Maria says:

    Skönt att du kunde somna om.
    Vad roligt med nagelutbildning. Har själv funderingar på om jag ska hoppa på en sådan utbildning som finns här i Halmstad.
    Den är ju rätt dyr så vi får se hur det blir med det längre fram.

    Kram Kram

  14. mitha53 says:

    Tänk ibland är det hopplöst att somna om, tur att du kunde det, du behöver din sömn så väl. Hoppas dagen gick bra,
    Kram vännen!

  15. Renee says:

    Jag blir så nyfiken på vad ni lär er. Låter jätteroligt.

  16. Emelie says:

    Klart att du ä trött!! Men tänk va fort tiden går.. Du är ju snart klar 😀
    Kram

Leave a Reply

