God kväll:)

Idag har det rullat på och jag är så himla glad att jag har kunnat läsa ikapp det som jag missat när jag var sjuk, och det var ren tur att jag fick tid till detta idag .

Vi  skulle träna att sätta Skulpteringsmall idag, och jag hade sån tur att jag fick in rätta knycken så det satt perfekt direkt 🙂

Det var många som tyckte detta var jättesvårt och fick jobba lite mer för att få dom att sitta rätt, men att jag klarade det så snabbt tror jag beror på att nån “däruppe” hade ett finger med i spelet så jag skulle få chans att jobba ikapp 🙂 Me like.

Så skall den se ut när den sitter där den skall.

I morgon skall vi börja med “tippar”

Det är lite mer jobb med dessa, men det skall nog gå det åxå.

Men ju mer jag sitter och grejar med detta så blir jag mer och mer förvånad över hur många nagelterapeuter gör naglar.

Nu har ju inte jag en jättestor erfarenhet, men jag har ju gjort några gånger. Och varje gång så har det varit stora klumpar på naglarna, men så trodde jag att det skulle vara, men nu när man sitter och ser hur man filar ner tippen så även nagelförlägningen blir tunn så undrar man vart dom har lärt sig att göra nagelförlägningen.

Jag var i Strömstad i november och gjorde, och då frågade hon mig inte ens vad jag ville ha för naglar och inte vilken form jag ville ha, utan hon körde bara på, vi har ju även fått lära oss hur man ser hur olika fingrar och händer passar i olika former.

Miljöskadad innan jag ens kommit igång 😉

Sen en annan sak är att alla här har extensions , åå jag blir så avis, å känner jag vill åxå ha 😦

Nu vill jag önska er en toppenfin kväll.

kram i massor

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to God kväll:)

  1. Tessan says:

    Åh va roligt! Tänk att man alltid blir sugen på att få göra fina naglar när ngn lägger ut bilder:)

    Hoppas du har det roligt där borta! 🙂

    Kram

  2. Mystjejen says:

    Så roligt att läsa att det går bra för dig 🙂 Kramar söta och lycka till i fortsättningen ❤

  3. Renee says:

    Du blir säkert en jätteduktig nagelterapeut. Du verkar ha den rätta inställningen. Kram

  4. Jane says:

    Vad långt ni har kommit redan… Kul…
    Det är klart att du kan ha clips extensions.
    Skulle tro att det blir jätte fint på dig vännen.
    Jag vet flera bra ställen i Stockholm som säljer till bra priser.
    Kramar i massor du fina / Jane

  5. Freja says:

    Duktiga du! Lägg in en bild på de extensions du nu kommer att skaffa 😉

  6. miie says:

    Det låter verkligen jättekul att du i gång!!
    Blir så glad för din skull.
    Var rädd om dig käre vän!
    Många kramar till dig.

  7. Loppan says:

    Vad roligt det låter! Och skönt att du känner att du kom i kapp.

    Ha en fin kväll sötis ❤

    Kramisar!

Leave a Reply

