god morron


 Kunde inte hålla mig härifrån, utan satte klockan på halv 5 för att hinna ta min kaffekopp och sätta mig här en stund.

Detta kommer att bli en toppendag tack vare alla era superfina kommentarer . TACK ALLA 🙂

Jennifer ville att jag skulle väcka henne kl 6 så vi har en timme på oss att kramas innan jag åker.  Å det är ju klart att man inte säger nej till det 🙂

Sen styr jag kosan mot Solna för att gå en halvdag i skolan, vi har inte schemalagda modeller på eftermiddan så jag behöver inte sitta så nära någon, vilket känns bra.

Sen skall Monica (läraren) ta ett beslut om jag kan börja för fullt i morgon, så hon inte anser att såren är för stora och att smittorisk finns.

Så håll tummarna 😀

För övrigt så känner jag mig som igår, lite hängig å så förstås men tror inte jag har någon feber, eller så är det inte mycket iaf. 🙂

Nä nu kör vi dagens.

DAGENS

DAGENS ONÖDIGA

“37 är ett ovanligt tal. Det kan bara delas med sig självt och ett – alltså ett primtal – men man kan också dividera talen 111, 222, 333, 444, 555, 666, 777, 888 och 999 med talet 37.”

_____________________________________________________________

DAGENS FAKTA

“Duellering är lagligt i Paraguay så länge båda parer är registrerade blodgivare”

______________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

“Det vatten du hämtar ur bäcken lär dej känna källan.“

__________________________________________________

DAGENS NAMN

Esbjörn, Styrbjörn

GRATTIS TILL ER 🙂

ÖNSKAR ER EN TOPPENDAG, SÅ SES VI IKVÄLL. MASSOR MED KRAMAR FRÅN MIG ❤


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

23 Responses to god morron

  1. Mimmi says:

    Godmorgon 🙂
    Önskar dig oxå en toppenfin dag.
    Kör försiktigt & var rädd om dig !!
    Kramar ♥

  2. Stattinskan says:

    Hoppas att du orkar och att det nu bara blir bättre och bättre 😀
    Gomorron

  3. Znogge says:

    Men om såren är tyckta och du äter antibiotika så när det inte finnas någon smittorisk väl?

    Kram och god morgon!

  4. Znogge says:

    Jag menar täckta…

  5. skåningen says:

    Godmorgon! Hoppas att du får en fin solig dag ,regnet ska vist komma imorgon..Morgonkram!

  6. Lena says:

    Godmorgon!

    Gott att du ¨mår bättre!

    kramar

  7. Babs says:

    Jag håller tummarna och hoppas att du orkar också.
    Kram

  8. Fnulan says:

    Godmorgon på dig min sköna!!!

  9. mitha53 says:

    Önskar dig en fin dag, och att du orkar med. Hej,hej! vinkar tillbaks,hihi….
    Kramiz!

  10. Paula says:

    Hoppas att du har en fin dag! Solen skiner ju så…:)
    Läste lite bakåt, synd att det ska vara sådär me din mamma…..
    Kramar i massor…

  11. Mystjejen says:

    Godmorgon söta, hoppas det går bra med läkningen av såren, krya på dig och lycka till idag kramar ❤

  12. Ingrid says:

    Hoppas att du får en riktigt bra dag! 🙂 Kram på dej

  13. ansepanse says:

    självklart håller jag tummarna, och det riktigt hårt, för att läraren ska ge dig klartecken
    en toppendag till dig också vännen – bamsekramar

  14. Mia says:

    Hoppas din dag blev super trots att du inte är helt tipptopp!! Stor kram från mig!

  15. carina says:

    Klart jag håller tummarna 🙂
    Skönt att du känner dig bättre!
    Kramen vännen♥

  16. Jane says:

    Jag håller tummarna så att dom blir blå.
    Kör försiktigt vännen.
    Underbara dagens !!!!!!!!!!!!!!
    Kramar i massor / Jane

  17. Loppan says:

    Hej goa!
    Hoppas det gått bra idag. Håller tummarna för att såren läker som de ska.

    Kramar!

  18. Sofia says:

    Jobbigt att ha haft massor av feber. Jag har ju också känt mig risig till och från, men nu tror jag faktiskt jag mår bra :)!
    När är du klar med nagel-utbildningen?

  19. Viveka says:

    Hoppas Du mår gott…
    Kramisar
    Viveka

  20. Freja says:

    Håller tummarna för att det gått bra i dag och att du kan få den tid på skolan som du behöver för din examen!

Leave a Reply

