Go kväll :)

Nu har jag landat 🙂

Resan upp till Stockholm gick bara bra, inga köer på Essingen som det brukar vara, men det är klart att jag passerade vid 12 slaget och då har väl de flesta redan arbetat halva sin dag.

Jag drog direkt upp till Solna och nagelskolan, de andra hade modeller som de skulle göra manikyr på, men jag fick köra ett prov, detta prov hade de andra kört på morgonen, så det passade ju perfekt att jag fick det gjort eftersom jag inte kunde köra på modell.

Men usch vilka köer de var när jag skulle hem , så det tog sin lilla tid kan jag lova, men nu är jag då tillbax i lägenheten och har duschat och landat, så nu sitter jagmest och svär över det sega internet som jag har, men men man skall ju vara lycklig att man har ett 😉

Det  var väldigt jobbigt att lämna barnen i morse, asjobbigt det var nästan så jag ställde in alltihop och bara stannade hemma, men så fick jag ta mitt förnuft till fånga och ge mig iväg.

Jag har betalat massor med pengar för utbildningen och om man tänker realistiskt så är 3 veckor inget när man har ett helt liv 😀

Men jag är inte alltid realistisk , men nu är jag här så får vi ta en dag i taget.

Nu skall jag ringa hem till mina underbara sötnosar och önska god natt.

Så jag önskar er också en toppenfin kväll.

kram i massor ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Go kväll :)

  1. Loppan says:

    God kväll 🙂
    Vad skönt att det gick bra att köra!
    Förstår att det är svårt att lämna barnen. Och när det gäller det är det svårt att vara realistisk. Men du klarar det och det kommer vara värt de här veckorna.
    Ha en fin kväll vännen!

    Kramis!

  2. miie says:

    Härligt att resan gick bra.
    Skönt att du har landat.
    Tiden kommer att gå så fort, så i ett huj så är du hemma igen.
    Många många kramar till dig!
    miie

  3. carina says:

    Skönt att resan gick bra 🙂
    Önskar dig oxå en fin kväll!
    Kramen vännen♥

  4. Jane says:

    Vad skönt att resan gick bra vännen.
    Och du har helt rätt. Tre veckor är ingenting på ett helt liv.
    Och tänk vad mycket fritid du kan få sedan när du har kommit igång med din firma och den rullar på som den ska.
    Härligt väder vi har i Stockholm va !!!!
    Kramar i massor du JÄTTE fina / Jane

  5. Susanne P says:

    Kämpa! Tre veckor är ingenting! Bit ihop och tänk på att du har dina små raringar hos dej igen snart!
    Kram

  6. Hoppas du har det bra i huvudstaden 🙂

  7. Tessan says:

    Hoppas det kommer upp lite bilder på naglar i framtiden:)

    Tre veckor kan kännas som tre år – men kommer nog gå galant ska du se 🙂

  8. Znogge says:

    Även om det är tungt så går tre veckor hyfsat snabbt.

    Kram

Leave a Reply

