Oppsss!!!

Var nog inte riktigt så hurtig som jag ville få det att låta i morse 😉

Gick inte att hålla sig vaken hela dagen, utan däckade ofrivilligt i två timmar fick jag se när jag vaknade.

Ute är det så härligt väder, men när jag är sjuk så orkar jag inte med sol och värme, så jag sitter här vid datan ist 😉

Intar en härlig kopp och två så skall det väl bli lite fart på kärringen 🙂

Jag har bestämt att jag åker upp till Sthlm i morron, och vilar idag så jag minskar risken för bakslag och mossig hjärna .

Kram på er 😀

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Oppsss!!!

  1. Viveka says:

    Trevlig måndag!
    Kram
    Viveka

  2. Eva says:

    Hej..ett klokt beslut syster & ta hand om dig allt vad du kan,…tusen kramar till dig

  3. carina says:

    Lilla vän, vad har du råkat ut för, någon elak bacill eller? 😦
    Det är bara vila som gäller för dig 🙂
    Krya på dig vännen♥

  4. Loppan says:

    Var rädd om dig och krya på dig.

    Du får ett mail senare ikväll 😉

    Kram ❤

  5. Renee says:

    Ta och vila upp dig innan du far iväg till storstaden.

  6. Mystjejen says:

    Det var ett bra beslut kramar finaste

Leave a Reply

