God kväll :)

För alla era otroligt fina kommentarer och till Lena som under dagen fått tjänsten som nätmamma 😀 Gullig hon 🙂

Anledningen  till att detta kom upp idag var nog att min mamma fyllde år igår, och visst ägnar man henne en tanke, men men nog om det.

Nu har jag pratat med nagelskolan och jag kommer att åka upp till Stockholm i morgon tidigt, åker efter jag väckt barnen så vi får kramas lite och vinka hejdå.

(ÅNGEST , ÅNGEST , ÅNGEST )

Men jag måste åka upp så fort jag känner att jag orkar så jag inte missar så mycket.

Kommer att bli fruktansvärt jobbigt att åka från barnen. 😦

Önskar er en toppenfin kväll, och nu ses vi inte före sent i morgon kväll.

Kram i massor

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to God kväll :)

  1. lena says:

    Lycka till i stockholm!!.Du går på nagelskola??. Har jag missat något, letar ledtrådar i tidigare inlägg..

  2. Loppan says:

    Kör försiktigt ❤

  3. miie says:

    Lycka till imorgon!
    Jag ska tänka på dig.
    Stor kram.

  4. kaffehörnan says:

    Verkar spännande med nätmamma, vad innebär det
    Ha de så trevligt och var rädd om dig
    kram

  5. Mystjejen says:

    Sov gott söta, tänker på dig ❤ kör försiktigt imorgon och lycka till kramar

  6. Helene says:

    HA DET GOTT !!
    KRAM HELENE.

  7. Hoppas du nu bara blir bättre och bättre!!! Och lycka till i Stockholmo 😉
    Sv. Jaa, det är skönt att vara lite själv ibland.
    Kramar

  8. Eva says:

    Syster syster vem är väl som du? ja jag hoppas allt kommer att bli ok nu och att du vara frisk & lova mig att köra jätte försiktigt ok….sov gott när det är dax finaste vän..kramar i massor till dig ….

  9. mitha53 says:

    Hoppas det går bra nu för dig, och lycka till i morgon.
    Massor av kramar!

  10. Det kommer gå fint ska du se! Stor kram

Leave a Reply

