Go möra :)


 Yes yes !!!

Vaknade kl 5 idag och det är ett rejält friskhetstecken för mig.

Jag känner mig en gnutta piggare och står i valet och kvalet om jag skall åka upp till Sthlm och chansa att jag orkar kila till skolan i morgon.

Jag vet ju med mig att jag brukar ALLTID dra igång för tidigt för att min vilja är starkare än kroppens, så ofta blir det bakslag,  men känner att det är mycket som står på spel nu.

Jag tror att febern är borta, men förkylningen och såren finns ju kvar även om dessa också är bättre känns det som.

ÅÅ jag blir så delad, skall jag ge kroppen en extra dag att krya på sig eller skall jag kasta mig in i vardagen idag?? Beslutsångest.

Vad hade ni gjort ?

DAGENS!

DAGENS FAKTA

“Saudi-Arabien är det land i världen som har minst biografer. De har inga.”

_________________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

“Amerikanska experiment visar att näbben hos den rödhuvade hackspetten träffar barken på ett träd med en hastighet av 20,9 km/h. Vilket utsätter hjärnan för en inbromsning på ungefär 10 g-krafter.”

____________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om du skulle dö i morgon.

______________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Reidar, Reidun

GRATTIS !!

HA EN TOPPENFIN DAG ALLA ❤

KRAM KRAM


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Go möra :)

  1. Znogge says:

    God morgon! Jag vet hur jag är så jag hade kört till Stockholm och hoppats på att orka.

    Kram

  2. skåningen says:

    Morn på dej! Beslutångest är hemskt att ha.Ha en bra måndag! ♥kram!

  3. Stattinskan says:

    Jag är en envis rackare så jag hade förmodligen kört upp – men det är bara du som vet hur du mår 🙂 Håller i allafall tummarna att det du väljer är rätt 😀
    Gomorron

  4. Mimmi says:

    Godmorgon !!
    Skönt att du känner dig bättre 🙂 Kör försiktigt om du bestämmer dig för att åka till Sthlm. Ha en toppenfin måndag !!
    Kramar ♥

  5. Lena says:

    Nu kommer mamma här igen:) ta en dag extra så du blir frisk:)

    (fast jag hade nog kört till Stockholm , för jag är så j-kla envis men lyd mammas råd)

    Kram

  6. Ingrid says:

    Jag hade nog stannat hemma iallafall en dag till, för säkerhets skull 🙂 Hoppas du får en fin måndag! Kram på dej

  7. Camilla says:

    STANNA HEMMA EN DAG TILL!!!!!
    Ja…det är en order från mig! 🙂
    Kram!

  8. Mystjejen says:

    Godmorgon söta, jag hade kört upp idag på dagen, så du hade kunnat vila upp dig där. Sen vet jag att man skall lyssna på kroppen….kramar söta ❤ ha en fin måndag

Leave a Reply

