God morron!

Oh my Good va trött jag är idag.

Jag hade nog lätt kunnat sova hela dagen idag.

Men vid halv 9 väcker Jennifer mig och undrar vad som är fel, för jag är alltid upp tidigt.

Men det beror nog på infektionen som jag har i kroppen, å snart skall det bli bättre.

Varning för ofräscht innehåll, känsliga varnas 😉

Så här se mina sår i armhålan ut, har 3-4 under varje arm och varje är stora som en 5 krona, och gör djävulskt ont .

Nä nu skall jag sluta klaga och köra dagens 🙂

DAGENS

DAGENS FAKTA

Varje sekund bildar en människas benmärg 2,5 miljoner nya röda blodkroppar. Lika många dör. Den dagliga produktionen är över 200 miljarder röda blodkroppar.

______________________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

“det lyfter en boing 747 var 5 sekund i världen”

______________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Det bästa sättet att spara tid är att använda den.

_______________________________________________________________

DAGENS NAMN

Carina, Carita

GRATTIS GRATTIS

HA NU EN UNDERBAR DAG OCH KRAMAS I MASSOR ❤


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to God morron!

  1. Babs says:

    Isch, det där ser ont ut!
    Kram och he en fin dag.

  2. Bodypalace says:

    Godmorgon 🙂 Vad är det jag läser!? Bloggen handlar om alla olika kroppar, inte bara unga kroppar. Jag tittade i mailen nu och jag har fått in en bild från en som är 35 år.

    Hade du velat vara med om du varit yngre menar du? 🙂

  3. Ingrid says:

    usch då, hoppas du är på bättringsvägen iallafall och att du får en finfin lördag trots infektionen i kroppen! Kram på dej

  4. Bodypalace says:

    Det är det bloggen går ut på, att visa att man inte behöver vara 25 och smal för att vara fin 😉 Hehe tack.. försöker bara vara trevlig 🙂

  5. Mimmi says:

    Sv: Tack så mkt söta du 🙂
    Ha en fin dag du med, och krya på dig !!!
    Kramar ♥

  6. Stattinskan says:

    Men himmel – hur har du kunnat få det så eländigt i armhålan?
    Krya på dig och hoppas magen håller för dunderkuren med penicillin 🙂

  7. skåningen says:

    Tack! jag hoppas också att det blir en mysig dag för dom på bloggträffen! Kram!

  8. Fina Frun says:

    Aj, aj det där såg illa ut. Hoppas dy kryar på dig snabbt!

    Kram/Fina Frun

  9. Loppan says:

    Usch, stackars du 😦 Tänker på dig och hoppas det ger med sig snabbt.

    Kramar till dig goa ❤

  10. Mystjejen says:

    Usch inget vidare ju, det blir bättre. Kramar söta o ha en fin dag 🙂

  11. Znogge says:

    Aj aj, ser inte roligt ut alls… Hoppas dagen blir bra ändå.

    Kram

  12. kaffehörnan says:

    Fy stackare säger jag

    De kommer säkert fler chanser

    kram

  13. miie says:

    Krya på dig och många varma kramar!

  14. Renee says:

    Dom där såren ser onda ut. har du fått någon att smörja på?

  15. Viveka says:

    Stackars Dig, de såg infekterade ut, tur att du har fått behandling.
    Trevlig lördag.
    Kram
    Viveka

  16. Eva says:

    Är det inte stopp snart??? varför händer detta dig nu? kanske stress eller nåt? hoppas du snart blir frisk o pigg har saknat dig oxå syster kram kram

  17. mitha53 says:

    Aj,aj, vad ont det där ser ut, klart du blir trött och hängig. Du får vila och ta det lugnt nu,
    Kramiz till dig vännen!

  18. Bodypalace says:

    Jag är själv inte nöjd med hur jag ser ut. Är så trött på alla ideal som finns. Jag kanske är lite mognare än de flesta 21 åringar. Nej men varför ska allt vara så utseendefixerat hela tiden för? Tycker verkligen alla människor med olika kroppsformer är fina och förtjänar bättre uppmärksamhet 🙂

  19. carina says:

    Stackare, det såg riktigt otäckt ut!
    Hoppas det blir bättre snart 🙂
    Ha en fin kväll!
    Kramen vännen♥

  20. ansepanse says:

    usch det ser inte roligt ut det där, hoppas du snart blir kvitt det
    kramar

Leave a Reply

