Go kväll

Då var det kväll igen.

Fy sjutton va dagarna går fort, får ångest att tänka på att i övermorron skall jag åka till Sthlm igen, och då kommer jag inte få se barnen på 2 veckor.

Får panik av att tänka på det.

Är det bara jag som är sån? Känns som att man inte kommer att klara av det.

Det var ju så gott när jag kom hem och kände att det var många dagar hemma, men vips så är dom nästan borta :´(

Usch det kommer att fällas många tårar när jag vinkar av dom på måndag morron och dom skall till skolan, och jag inte kommer att vara hemma när dom slutar. usch

Nu skall vi snart bänka oss i soffan och kika på tv:n och käka lite lördagsgodis.

Ha en fin kväll.

kram kram

Orkut Scraps - Good Evening

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Go kväll

  1. Freja says:

    Nej, du är inte ensam! Jag tycker det är skitjobbigt att åka ifrån ungarna! Men det är ju för något som är viktigt för dig och som säkert kommer att göra dig glad och nöjd och då blir du oxå en bättre mamma!

  2. ansepanse says:

    nej det är inte bara du, jag är precis likadan, får panik över separaioner och många bortovarodagar, hoppas att det ändå kommer att gå bra för dig vännen
    bamsekramar och njut nu riktigt ordentligt innan du ska iväg

  3. Loppan says:

    Du är inte ensam! Hatar att vara utan min son. Är liksom halv utan honom. Passa på att njuta så länge du är hemma med dina godingar.
    Hoppas du mår lite bättre nu.

    Kramar söta ❤

  4. eemmaaj says:

    detsamma 🙂 kram

  5. Calma says:

    Hej vännen
    Ingen fara,sån var jag oxå,när de skulle åka till sin pappa,fast jag då kunde göra det jag ville utan att passa deras mattider m m sas.
    men så är det,det är naturligt,men jäkligt jobbigt,vet

    Ville bara säja,vilken fin sida,,jag älskar lila,verkligen,och denna är dessutom häftig OCH vacker
    Ha det bäst,skickar näsdukar till tårarna
    Kramen från Calma:=)

  6. Sofia says:

    Nej usch, jag avskyr att ta adjö av folk. Men man får försöka att inte tänka på vad man missar utan vad som ska upplevas när man kommer tillbaka igen! Och två veckor är ju inte SÅ lång tid :).

  7. Du är absolut inte ensam om att känna så 😦 Usch o fy……
    Men du fixar det!!!
    Kli bakom öra utdelat, hihi
    Kram

  8. Babs says:

    Har aldrig varit utan mina barn tills de flyttade hemifrån men du grejar det.
    Är du frisk nog nu för att åka till storstan igen?
    Kram

  9. skåningen says:

    Morn! Vi hadde en helt fantastisk dag på bloggträffen!

  10. Paula says:

    Morn på dej!
    Hoppas att du får en fin söndag i alla fall! Om en vecka ska jag på 2 veckors rehabilitering..Känns sådär,men ska bli skönt:)
    Kram på dej!

Leave a Reply

