God morron!

Vaknar upp helsjuk, tjock i halsen fortfarande, troligen svinkoppor i ansiktet och stora sår under armarna.

Japp skall till läkaren 10.40

Dagen igår blev inte alls som jag tänkt mig,

Hade planerat en dag i skolan, men när jag kom igång på morronen och började röra på mig så kände jag att jisses jag är ju kanonsjuk.

Det har varit så himla mycket så jag har inte hunnit känna efter att jag varit dålig utan allt har gått på ren vilja, men igår sa kroppen stopp när jag skulle sätta mig i bilen och kasta mig ut på Essingleden.

Jag åkte ändå och träffade Anna, en av lärarna och hon sa att jag skulle åka hem, så jag såg nog inget pigg ut heller .

Sagt och gjort, in i skolan och hämta mina manikyrgrejer och sätta sig i bilkön tillbaka ut ur stan och påbörja den 6 timmar långa resan hem.

Det gick ganska bra, man slapp ju tänka , så det var bara att gasa och hoppas att 6 timmar på väg skulle gå fort.

När jag väl kom hem så var det kramkalas på mina kottar, gud va man saknar barnen när man inte sett dom på flera dagar, och det var SÅ  gott att vara hemma.

Men nu så vaknar man ju helt död så nu är det ingen återvändo , läkaren nästa.

Skall se sen om jag orkar lägga ut lite dagens 😀

Kram kram


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

19 Responses to God morron!

  1. Znogge says:

    Vilken förbaskad otur! Hoppas du snart känner dig bättre?

    Kram

  2. Camilla says:

    Stackars stackars dig.
    Hoppas att det går bra hos doktorn.
    Kram på dig!

  3. Mimmi says:

    Godmorgon fina ♥
    Nej va tråkigt att du har blivit sjuk, hoppas att du kryar på dig snabbt !!
    Ta väl hand om dig och hoppas att du får en fin dag
    Kramar ♥

  4. mitha53 says:

    Vad tråkigt,jag lider med dig vännen. Inte kul att bli sjuk nu, hoppas du´kan få lite dundermedecin och bli piggare snabbt.
    Varma kryapådej kramizar!!

  5. Ingrid says:

    Det låter inget vidare alls! Hoppas farbror doktorn kan hjälpa dej och ge dej nån kanonkur så att du frisknar till snart 🙂 Kram på dej

  6. Babs says:

    Sabla otur du har men det viktigaste är nu att du blir frisk.
    Krais

  7. Mystjejen says:

    Låter inget kul alls 😦 hoppas det går bra hos doktorn och krya på dig söta ❤
    var rädd om dig….. Stora bamsekramar

  8. Helene says:

    Men fy va jobbigt !!
    Lycka till hos doktorn och KRYA PÅ DIG !!
    Kram Helene.

  9. Loppan says:

    Men vännen! Vilken otur 😦 Nu får du ta hand om dig i helgen och försöka vila. Hoppas du får bra hjälp hos “farbror doktorn”.

    Var rädd om dig!

    Kramar!

  10. Loppan says:

    Jag igen – glömde ju att jag skulle svara på din kommentar:

    Det är praktiskt med glasögon ibland 😉

  11. Renee says:

    Oj då, stackars dig. Hoppas att du kryar på dig snabbt.

  12. Stackare…..men du har väl haft lite mycket omkring dig ett tag. Kroppen är då bra på att säga stopp. Lycka till hos Dr.
    Krya-på-dig-kramar!!!

  13. Eva says:

    Fy att en så god människa som du skall drabbas av detta gör mig ledsen fina du…hoppas läkaren hjälper dig syster yster kram kram fina du

  14. Bodypalace says:

    läsvänlig blogg 🙂

  15. ansepanse says:

    vilken otur, men förstår att det var skönt att få komma hem och krama om de dina
    nu får du vila och bara sköta om dig själv så du blir frisk igen
    bamsekramar

  16. eemmaaj says:

    stackare!

    Åh tack 🙂

  17. miie says:

    Va jobbigt!
    Men du är ju hemma med dina kära.
    Det brukar göra så att man blir piggare.
    Sköt om dig kära vän.
    Kram

  18. carina says:

    Hoppas det gick bra hos doktorn!
    Sänder dig många krya på dig kramar♥

  19. Jane says:

    Men fy vad tråkigt vännen…
    Hoppas att du frisknar till snart och att det går bra hos doktorn.
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

