God kväll.

Orkut Scraps - Good Evening

 

Tack för alla era fina kommentarer.

Det värmer gott i hjatrerota 🙂

Det känns som att jag är mer sjuk än frisk nu för tiden, men det skall väl bli bättre med tiden .

Var hos läkaren idag och det visade sig att jag hade halsfluss och en kraftig hudinfektion, så det blev en rejäl penicillinkur på 1500 mg / dygn.

Så nu skall väl magen paja rejält, men vad gör det bara man blir frisk.

Detta innebär att jag inte kommer att få åka tillbaka till skolan före tidigast tisdag, pga att jag jag smittar rejält.

Men skolan har lovat ett ge mig möjlighet att ta igen förlorad tid, det var ju himla gulligt av dom.

Nu skall jag bänka mig i soffan för första gången på 2 veckor 😀

Ha det så mysigt så hörs vi i morgon.

kram kram


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to God kväll.

  1. Bodypalace says:

    Ovanlig i positiv betydelse hoppas jag 🙂

  2. Loppan says:

    Krya på dig snäckan och sov gott!

  3. Freja says:

    Maximal otur! Ta hand om dig och krya på dig!

  4. mitha53 says:

    Oj, det var en rejäl pencillin kur du fick, hoppas det biter på eländet.
    Kramen på dig!

  5. Mystjejen says:

    Krya på dig sötis och sov gott ❤

  6. Se nu till att vara rädd om dig………..och bli frisk snart 😉
    Kram

  7. miie says:

    Va rädd om dig och ta det lugnt, ska du se att det snart blir bättre!
    Varma kramar

  8. Lena says:

    Men vännen då!
    Va tråkigt att du har blivit sjuk!

    Du får ta det lugnt och bara va, så blir du snart bättre ska du se(där kom mamman i mig fram:))

    Kramar

  9. Renee says:

    Jaha, då hamnade du också i soffan! Krya på dig!

  10. Paula says:

    Ha en jättefin lördag!
    Krya på dej! Kram,kram

  11. Camilla says:

    Tur att det finns medicin.
    NU ska du snart bli frisk,ska du se.
    Krya på dig!
    Kram!

Leave a Reply

