God morron

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, trots att klockan var 4.30, men mina tankar gick tillbaka till gårdagen och Janes besök på skolan, jag tyckte det var så himla gulligt.

Som sagt det kommer jag att leva på väldigt läääänge. 🙂

Jag får en gnutta araben nu när mitt intenet är så segt att inte går att besöka era bloggar, jag surfar in på ett par men sen så blir jag så irriterad över att man får vänta i evigheter innan sidan öppnas osv.

Men på torsdag kväll åker jag hem till Dalsland för några dagar ledigt och för att kramas med mina barn och DÅ skall jag minsann läsa igen allt jag missat i era bloggar 😉

Förutom Janes besök igår som var hur kul som helst så tränar vi manikyr nu.

Jag hade nog aldrig i hela mitt liv kunnat tro att det var så mycket att tänka på, men det är det .

Är nog lätt att bli miljöskadad inom detta yrket, eftersom man kan se massor på en människas nagel. 🙂

Sen så är deet ju massa andra saker som man fått reda på som man inte visste, bakteriefloran tex, så nu skall jag hem och via mina barn hur man tvättar händerna 😉

Mina barn skall också få sitta modeller hemma under helgen för jag måste ha ett visst antal praktiktimmar osv. och nu när jag vet hur det skall vara så kommer alla familjemedlemmar ha snygga rena naglar from now on 🙂

Vi har ju ävenmassor med läxor och det är väl ett svårt moment tycker jag , eftersom jag verkar ha sätt i system att köra fel varje dag när jag skall hem.

Igår flippade GPS:en ut nånstans (vet inte vad platsen hette) och jag hamnade på helt fel sida stan, och min resa hem tog 2½ timma ist för 30 min. Då är man gråtfärdig och uppgiven, för inne i stan vid denna tiden är folk som galna och trafiken står helt stilla.

Jag hoppas att GPS;en inte sviker mig idag, så jag kommer hem i tid innan jag däckar av utmattning .

Jag somnar som en stock vid 8-9 så det är inte mycket att plugga på , men det är också nåt jag får göra till helgen när jag kommer hem.

Vet inte om denna enorma trötthet kan bero på den jäkla förkylningen som inte verkar att ge med sig. Tur det finns alvedon mot feber och nässpray mot igenkorkade näsor 🙂

Ha en fin dag .

Kram till er alla ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to God morron

  1. Znogge says:

    Ha en fin dag du med!

    Kram

  2. Paula says:

    Vad kul att du träffat Jane:)
    Hoppas att du får en fin dag!

    Kramisar

  3. Mystjejen says:

    Så himla mysigt att läsa i Era bloggar om Er träff. Ni verkar lika mysiga båda två.
    Hoppas allt går bra idag o att inte gps:en lägger av.
    Kramar söta ❤

  4. Jane says:

    Min syster går ju oxå på nagelskola fast i Jakobsberg. Hon berättade precis som du om allt med hygienen och att det är inte bara att bygga naglar inte utan massor att läsa. Hoppas att din GPS: fungerar nu.
    Jag blir ju vansinnig om jag kör fel. Och det händer då och då.
    Kramar i massor finaste du. / Jane

  5. Camilla says:

    Vad kul att du träffade Jane.
    Kan tänka mig att det var roligt. Ni verkar vara så gulliga…båda två.
    Kram på dig!

  6. Ingrid says:

    Vad roligt att läsa att du verkar trivas så bra med skolan! Lycka till med allting 🙂 Kram, Ingrid

  7. carina says:

    Hoppas du har det bra vännen!
    Kramen på dig♥

  8. mitha53 says:

    Vad spännande att lära sig en massa nya saker.Det är nog mycket som man inte tänker på.
    Lycka till i fortsättningen,
    Kramizar!

  9. fialia says:

    Va duktig du är, tröttheten beror nog på både spänningen o förkylningen.
    Hoppas du kör raka vägen hem nu.
    ha de Fia

  10. Mia says:

    Låter som alla kommer att bli hur fina som helst hemma hos dig 😀

    På tal om naglar, fick order av min nagelPetra att smörja in mina nagelband oftare så jag ska ta en kaffe o göra det samtidigt 😀

    Onsdagskramisar

  11. Sofia says:

    Det är alltid spännande att lära sig nya saker tycker jag! Som du säger blir man plötsligt helt miljöskadad och börjar tänka på i ditt exempel naglarna. 🙂
    Kul att du verkar trivas med utbildningen i alla fall!

    Jadu, rusningstrafiken… Jag vet inte vad jag ska säga, förutom att man får god lust att bara lämna bilen och gå istället, för det hade antagligen tagit samma tid. Problemet är att om man parkerar en bil mitt i gatan blir folk inte så glada :P.

  12. Loppan says:

    Härligt när någon gör en så glad. Mysigt 🙂
    Hoppas verkligen GPS:en är med dig idag. Kasst att behöva köra runt så länge när man dessutom är trött.
    Spännande att lära sig något nytt, men jag förstår att huvudet är fullmatat på kvällen.

    Kramar till dig sötis ❤

  13. Angelica says:

    sv:Casper tackar så mycket för gratulationen han fick.

    Visste inte att man kunde veta så mycket om filk/människor genom att se på deras naglar,men nu vet jag något nytt 😀

Leave a Reply

