God morron!

Längtar tills ikväll så jag skall ta mig massor med tid och läsa igen allt jag missar i alla bloggar .

Nu är jag uppe med tuppen snorig och jävlig, men i med två alvedon och gör en rivstart så skall vi nog palla dag nummer 2 med .

Hoppas att ni får en supermysig dag.

Håll tummarna för att jag hittar rätt och kommer i tid är ni snälla 🙂

kram kram

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to God morron!

  1. Znogge says:

    Självklart håller jag en tumme!

    ha en bra dag och hitta rätt!
    Kram

  2. Visst får man lite abstinens, när man inte hinner med det man vill 🙂
    Lycka till! Tummarna håller jag självklart 😉
    Kram

  3. Mystjejen says:

    Självklart håller vi en tumme 🙂 hoppas allt går bra o att du får en fin dag kramar söta

  4. Lena says:

    tummarna är hållna:)

    kram

  5. Babs says:

    Jag håller så att dom vitnar.
    Hade och kram!

  6. Stattinskan says:

    … men vänta nu … Går du utbildning? Herregud, jag hänger inte alls med i svängarna här 😉

  7. Annelie says:

    Ja, man har ju sett på tv vilka enorma köer det är i storsta’n. Håller tummar och tår för att allt går din väg idag. Krya på dig.
    Kramar om

  8. Helene says:

    Jag håller tummarna = ))
    Lycka till och ha en fin dag.
    Kram Helene.

  9. Eva says:

    Klart det går bra fina du kram kram

  10. carola says:

    God morgon…

    Ser något om utbildning?
    Vad pluggar du?

    Vill också börja plugga men vet inte vad bara.
    Krya på dig

  11. Paula says:

    Tummar o tår hålls här:)
    Ha en bra dag! Kram,kram

  12. Jane says:

    Jag tittade in lite för sent. Men hoppas att det gick bra. Och att du hann i tid.
    Kramar i massor / Jane

  13. fialia says:

    Tummen hålls o de e klart att de kommer att gå bra, va kul med “riktiga” modeller så snart.
    ha de Fia

  14. Maria says:

    Håller tummar & tår!!
    Och förresten, krya på dig!!

    Kram Kram

  15. carina says:

    Klart jag håller tummarna vännen 🙂
    Ha en bra dag!
    Kramen♥

  16. Loppan says:

    Klart jag håller tummarna! Hoppas du mår bättre idag vännen.

    Kramar ❤

Leave a Reply

