3 May, 2011 17:24

Ni kan inte i er fantasi komma på vad underbara saker jag har varit med om idag. Underbaraste underbara bloggayster Jane kom till mig på Nagelskolan idag och lämnade denna söta blomma till mig och önskade mig välkommen till Stockholm , de var nog det underbaraste jag någonsin varit med om:) först blev jag jättepaff och sen blev jag så glad så jag var tvungen att krama henne. Sen när alla undra vem hon var och när jag berättade blev jag aldeles rörd. tack underbara Jane, detta kommer jag att leva på i många år. Love you kram kram

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to 3 May, 2011 17:24

  1. mystjejen says:

    Nämen åååå vad underbart gjort av henne, så sött ❤ förstår att du blev rörd kramar

  2. Jane says:

    Men sötaste du ! Vad gullig du är…
    Det var jätte kul att träffa dig vännen.
    Vad söt och fin du var i det mörka håret.
    Trodde ju att du var blond.
    Och du är ju mycket yngre än vad jag trodde. ( Jätte söt )
    Jag skulle ju ha skrivit mitt telefon nr på en liten lapp men glömde bort det. (Jag är en virrpanna)
    Men jag har skickat numret på din mail.
    Hör jätte gärna av dig så kan vi träffas på en fika om du har tid någon dag.
    Kramar i massor / Jane

  3. Freja says:

    Så fantastiskt underbart! Jag skulle oxå blivit rörd! Lycka till på skolan nu!

  4. Loppan says:

    Åh, vad gulligt! Förstår att du blev rörd. Blir glad för din skull vännen ❤

    Kramar!!

  5. miie says:

    Jag tycker att du är modig, fint att du fick besök!
    Hoppas du slipper de värsta bilköerna.
    sköt om dig
    Varm kram till dig!
    miie

  6. Hillevi says:

    Vad snällt! Det verkar som att det ändå går bra där i storstan, trots trafik, förkylning(?) och tomt i mammahjärtat. Hoppas det bli toppenbra! 🙂

  7. Eva says:

    Ja vad kan man säga? Att Jane är en underbar själ visste vi ju redan eller hur ? härligt att du är på plats syster kram kram lycka till

  8. Kort says:

    Hon är UNDERBAR min syster ❤ men jag vet oxå att hon tycker mycket om dig och din blogg =) Lycka till! kram

Leave a Reply

