God morron

Somnade vid 20 tiden igår, helt slut som idol.

Det var så gott all lägga sig efter en lååång dag.

Men har sovit gott som tusan, drog i mig ett par alvedon och sen minns jag inget mer före jag vakande kl 5 nu i morse.

Kan nog tänka mig att jag har snarkat rejält i natt, för halsen är helt igensvullen och näsan helt igenkorkad, så det bli i med lite nässpray och ett par alvedon de, och under tiden dessa medel gör undervärk så passar jag på att blogga en smula.

Kaffe måste jag ju ha på morron men har bara med mig ” näskaffe” men det får duga i krig.

nu skall jag försöka hinna kila runt inne hos er för att se vad jag har missat.

Vi hörs i kväll,

kram kram kram kram, och glöm inte att hålla tummarna för att jag skall hitta rätt och överleva denna dagen i denna stora stad som är helt knökfull 😉

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to God morron

  1. Znogge says:

    Ha det gott i nya tillvaron och krya på dig!

    Kram

  2. Paula says:

    Godmorgon! Håller tummar & tår:)

    Kram,kram

  3. Jane says:

    Det är ganska lätt att hitta till Solna därifrån.
    Bara du håller dig i rätt fil på essingeleden så är det bara att åka rakt fram tills det står Solna på skylten.
    Hoppas att det inte är allt förr långa köer.
    Välkommen hit som sagt. Och kramar i massor / Jane

  4. Mystjejen says:

    Så skönt att du sovit gott 🙂 hoppas allt går bra idag kramar söta ❤

  5. Vivi says:

    Det kommer säkert gå bra, storstaden är ju rätt fin ändå 😉
    Ha en bra dag du med !

  6. Lycka till i dag, och krya på dig 😉
    Kram (Tack!)

  7. Loppan says:

    Tänker på dig!!!

    Kramar ❤

Leave a Reply

