God eftermiddag

Så då var första dagen avklarad.

Vilken dag,,,, jag har aldrig varit med om maken känner jag,

Åker kl 8 i morse, och skulle inte långt alls så jag tänkte att vara ute i god tid första dagen, men ist kom jag 20 min för sent.

Man kom typ 400 meter på en halvtimma när det var som mest köer.

Många gånger under den tiden så kände jag att vad i hela friden har jag gett mig in på, detta kommer jag inte att palla.

1½ timmes resväg till skolan, det är ju som om jag skulle pendla mellan Bengtfors och Trollhättan de i tid.

Aja! framkom jag och vi var 6 st som gick i min klass.

Vi gick igenom anatomin, och jag är glad att jag utbildat mig inom vården så det kändes inte så jobbigt eftersom man redan haft detta ämne, men man kommer ju inte ihåg latinen, så det blir till att plugga de.

Läxa varje dag kommer det att vara, samt att redan på onsdag så måste vi köra på riktiga modeller, jisses va nervig jag kommer att vara. Känner att det är för tidigt.

Jag kommer inte att kika in till er idag, eftersom jag har massor att plugga, sen så är nätet jättesegt nu, så var det inte i morse, men men

Kikar in i morgon till er för att se vad ni haft för er.

Massor med kramar från den bilköande bonden 😉

Miss you Linda å Jennifer ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to God eftermiddag

  1. Renee says:

    Du får nog vänja dig med köer. Det är inte så att du kan lämna bilen hemma?

  2. Jane says:

    Ta tunnelbanan eller bussen i stället.
    Jag tror att det går fortare.
    Kramar i massor / Jane

  3. Loppan says:

    Ja, det är inget kul att köra bil där uppe. Fast efter den här månaden är du nog expert 😉
    Förstår att det är lite läskigt att det går så snabbt fram, men spännande samtidigt.

    Sov gott vännen ❤

  4. Kim says:

    håller med jane. ta tunnelbanan. om du inte vet var/hur/när, så ge mig info var du är och var du skall så kan jag hjälpa tant 😛

  5. Fnulan ;) says:

    Men vad roligt att du kommit igåpng! Blir tufft i början!!!

    Puss

  6. Mystjejen says:

    Oj låter som jättetufft för dig. Nä fy vad tråkigt med köer:( hoppas det ordnar sig:-)
    Vad spännande med modeller snart hihi….nervöst men det klarar du galant:-)
    Kramar fina o ha en fin dag ❤

  7. Emelie says:

    Det ska bli så spännande att följa din utbildning 🙂
    Lycka till idag KRAM

Leave a Reply

