ny morron!


 Om det är en god morron är för tidigt att säga något om 😉

Vaknar upp med en hejdundrande förkylning, tror Jennifer har varit givmild med sina baciller.

Eller ja , det skall inte mycket till att jag åker på massa skit iof med den immunförsvaret som jag har nu sista tiden.

Men bara jag inte får 41 graders feber som Jennifer hade för några dagar sedan så får det ju gå, för nu skall jag ju iväg i morron.

Idag kommer min dotter Linda hem, hon har varit en vecka hos sin pappa, och nu så äntligen kommer hon hem, känns gott att hinna träffa henne innan jag åker.

Hon har lovat att vara hemma och hjälpa morfar med att ta hand om sin lillasyster under tiden jag är borta, hon är guld värd min lilla Linda 😀

Så idag blir det till att försöka tvätta klart all tvätt så allt finns rent, samt att packa.

PACKA!!!!!! för 22 dagar , jösses får väl ha med mig allt jag äger .

Usch börjar få ångest,,,,,,, har jag gjort rätt.

kommer jag att klara vara borta 22 dagar från barnen ?

Usch nu börjar det bli verkligt och läskigt.

DAGENS

DAGENS ONÖDIGA

Världens största hangarfartyg, USS Enterprise, väger 93500 ton och rymmer 4800 personer.

_________________________________________________

DAGENS FAKTA

Om alla lämnar in sina kapsyler till återvinning, räcker stålet till 2 200 nya personbilar. Varje år!

____________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Jag vill inte sätta världen i brand, bara tända en liten eld i ditt hjärta.

__________________________________________________________

DAGENS NAMN

Mariana !

SEN SÄGER VI GRATTIS KUNGEN SOM FYLLER ÅR IDAG .

HA EN FIN DAG ALLA SÖTISAR. KRAM KRAM

 
 
 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to ny morron!

  1. Camilla says:

    Oj…22 dagar. Det blir nog tufft. Men du ska se att det kommer att så.
    God morgon och ha en toppen Valborg.
    Kram!

  2. Camilla says:

    …GÅ, ska det vara 🙂

  3. anta says:

    Lycka till med utbildningen det kommer säkert att gå kanon bra. Ha en trevlig Valborg.Kramisar

  4. Loppan says:

    God morgon! Vilket skit att du blivit förkyld 😦
    Mysigt att dottern kommer hem igen!
    22 dagar är lång tid att packa för. Tänk bara så mycket underkläder man använder på 3 veckor…
    Hoppas du får en fin Valborg trots förkylning och fixande.
    Massor med krya på dig kramar från mig till dig ❤

  5. Paula says:

    Hoppas att du får en bra helg!

    Kramis

  6. Paula says:

    P.s jag har nytt namn på bloggen!
    Det är: http://paulazblogg.wordpress.com

    Kram igen…

  7. Eva says:

    Klart du fixar det du måste se det på lååång sikt finaste syster hoppas du blir bättre snart från bacillerna o ha en mysig valborg med familjen ok kram kram

  8. Maria says:

    Tror att du kommer att fixa det galant!
    Här är en till som är förkyld, trist:-(
    Trevlig Valborg önskar jag Er.

    Kram Kram

  9. Znogge says:

    Du kommer att klara det och det kommer att gå bra!

    Kram

  10. carina says:

    Klart du fixar det, håller på dig 🙂
    Ha en fin kväll!
    Kramen vännen♥

  11. 22 dagar ÄR länge, men det är klart du fixar det 😉 Men jag förstår dig.
    Men du….vi här, är ju med dig på resan, för du kommer väl uppdatera dagligen? :-)))
    Kramar

  12. Jane says:

    Det kommer att bli JÄTTE bra vännen.
    Underbara dagen såklart.
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

