Nu !!!

Säger jag god natt.

Japp tidigt som attan, men får nog inte sova så mycket inatt.

Ångest ??? va ??? Jag ????? näääää, inte farligt mycket :/

Det kanske inte blir något blogginlägg för mig till morgonen, har ju lite att hinna med innan jag startar en 6 timmar lång bilresa . usch .

Men skall försöka få till ett inlägg i morgon kväll, och berätta hur min första dag på mitt nya liv sett ut 😉

Take care , och glöm inte bort mig 😀

Kram kram

Kiss Comments

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Nu !!!

  1. Loppan says:

    Hallå??? Hur skulle jag kunna glömma dig?? Knasboll 🙂
    Tänker på dig och håller tummarna för att allt går bra imorgon.

    Kramar till dig fina ❤

  2. Emelie says:

    Åh va spännande!!!
    Sov så gott, den lilla sömn du får 😉
    KRAM

  3. fialia says:

    Får väl vänta då o höra hur det går. Tummen hålls här!
    ha de Fia

  4. Paulas Blogg says:

    Godmorgon! Håller tummarna o tårna:)
    HA en bra resa! Kramis

Leave a Reply

