Go ettermedda :)

Nu har jag börjat packa.

ÅÅ vet ni, jag hade räknat fel, det är mer än 22 dagar, det är 26 😦

Hur skall detta gå, hur skall jag klara mig utan min små underbara barn ?????

Ja det går över mitt förstånd och in på prästens.

Men förhoppningsvis så kommer dom upp till Stockholm och hälsar på mig.

Kanske inte så kul eftersom jag pluggar hela tiden, men jag får ju se dom iaf 🙂

Som sagt de första är packade, nu är det bara resten kvar.

Datorn var det första som packades ner, klarar mig ju inte utan den. 😉

Men kände att jag tog slut nu, så nu tar vi lördagsmys så får jag fortsätta tidigt i morron.

Vad skall ni hitta på för något trevligt ikväll då?


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Go ettermedda :)

  1. ansepanse says:

    ska du snart iväg då? har jag missat det? nagelskolan menar du eller? många frågor blev det
    en fin valborg till dig vännen – kramar

  2. Det går säkert bra ska du se! Lycka till med packandet och ha en fin lördag nu! Kram

  3. Helen says:

    Krya på dig å det bästaste!

    Det kommer att gå bra och dagarna kommer att gå fort och sen en härlig helg tillsammans i maj, det är väl något att se frem emot!

    En härlig afton önskas er!

    Kramar

  4. kaffehörnan says:

    Ja datan är ju lika viktig som amen i kyrkan
    kram

  5. Loppan says:

    Ja, datorn får du inte glömma 😉 Förstår att det känns som en evighet att vara ifrån barnen så länge. Förhoppningsvis går tiden ändå fort eftersom du ska plugga. Är det imorgon eller på måndag du åker?

    Jag ska gå iväg och kika lite på brasan här, men sen går jag hem och läser en bok i soffan.

    Sv: Vi hade tyckt det var jättekul om du också hade varit med. Vem vet – det kanske vi kan ordna någon gång 🙂

    Ha en fin kväll vännen ❤

  6. Freja says:

    Håller med, det svåraste är alltid att vara borta från ungarna… Hur ska jag klara mig när de flyttar hemifrån, hemska tanke….

  7. Diana says:

    Är det nagelgrejset som du ska gå och läsa under tiden i Stockholm?

  8. ansepanse says:

    Sv: det känns som en lång tid när man ska vara borta från barn och husdjur
    kramar vännen

  9. Katja says:

    Hejsan :O) Men nu har jag missat, vart ska du?
    Kram!

Leave a Reply

