Nu !!!!

Orkut Scraps - Good Evening

 

Tar jag kvällen 🙂

Tror att jag har kommit ikapp med vad som skall göras nu, men ändå går hjärnan på högvarv kan jag lova, och det går inte att varva ner, men men .

Jag har pratat med nagelskolan nu i eftermiddag och allt är fix 🙂

Så nu medan Jennifer kikar på Talang så tänkte jag kika in och se vad ni har haft för er.

God natt på er 🙂

Orkut Scraps - Good Night

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Nu !!!!

  1. Freja says:

    Godnatt till dig med! Jag kollar Talang och bloggar samtidigt, multitasking 😉

  2. Loppan says:

    God natt vännen! Sov riktigt gott!

    Kramisar ❤

  3. Mystjejen says:

    Kram & sov gott söta ❤
    så skönt att höra med nagelskolan att det är ordnat 🙂

  4. Jane says:

    Läste i ditt tidigare inlägg att du har ganska mycket att stå i tjejen…
    Jag ville bara säga att du är jätte duktig .
    Och jag är nästan hundra procent säker på att du kommer att tycka att det här med att öppna eget är det bästa du har gjort.
    Kramar i massor och ha en underbara Valborg. / Jane

  5. mitha53 says:

    Jag har kollat på både Talang och Så ska det låta, nu ska jag slappa med en film innan sängen.
    Hoppas du får sova gott,
    Dröm sött..
    Kramiz!

  6. ansepanse says:

    skönt att du kommit ikapp, men nu får du försöka varva ner annars har du svårt att somna sen
    kramisar

  7. Jaa, jösses vad du hunnit med mycket. På så kort tid!!!
    Bra jobbat min vän 🙂
    Kramar

  8. Fnulan ;) says:

    Godnatt kära du eller nu kan jag nog skriva Godmorgon med!

  9. Viveka says:

    Å jag säger god morgon.
    Vad duktig Du är.
    Nu skall jag i väg å arbeta.
    Kramisar
    Viveka

  10. Vicke says:

    jag hoppas att du får en trevlig Valborgsmässoafton

  11. Babs says:

    Vad jag förstår nu så ska du först gå på skola och lära dig nageldesign, hur länge behöver du gå där?
    Kram och ha en fin Valborg!

Leave a Reply

