God morron alla sötisar :)


 Japp, idag är det fredag, och som ni märker så har jag inte ens haft tid och tjata om att det snart är fredag på hela veckan, i vanliga fall börjar jag ju att räkna ner redan på måndag 😉

Illa illa, men nu så är det då fredag 🙂

Igår eftermiddag fick jag ett mycket intressant samtal från mitt jobb, som jag förövrigt är anställd sista dagen idag .

Från en person som berättade hur min uppsägning “togs” av cheferna .

Det var alltså inget om den dåliga behandling som jag fått, utan det sades bara att – ja jo hon vill sluta, och nu på en gång för hon hade något annat på gång…..

Huh??? säger jag då.

Ja visst jag har annat på gång efter som jag måste ha ett jobb, men tanken var ju att jag skulle köra min firma vid sidan av ett tag för att se om det funkade.

Men sen när jag får veta att dom placerar mig på en plats som dom vet att jag fysiskt inte klarar av , alltså att sitta i telefonen och prata hela dagarna, då tappar jag rösten, och det vet dom så väl.

Så för att bli av med mig då så såg väl Mr:

sin chans att bli av med mig. För jag har ju ett munläder som få och har flugit ihop med han ett antal gånger ang alla hans korkade idéer .

Jag skulle kunna skriva en bok och den skulle bli bestseller på nolltid om alla dessa bravader, men kan inte berätta så mycket pga tystnadsplikt.

Jag vet inte hur långt den sträcker sig, så jag vågar inte chansa.

Men jag tror de flesta bara kan tänka sig hur det är , om man vet hur min behandling såg ut .

Vet oxå att en i ledningen läser bloggen, det gör det ju mer spännande.

(menar inte dig E.B. )

Aja. frivilligt eller ofrivilligt så startar ett nytt kapitel idag.

DAGENS

DAGENS FAKTA

En åsnas ögon är placerade så att den kan se alla fyra fötter samtidigt.

_____________________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

Jennifer Lopez har försäkrat sin rumpa för 1,5 miljarder euro.

___________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

_____________________________________________________________

DAGENS NAMN

Tyko

GRATTIS GRATTIS

TA DET LUGNT I CYBERN, KRAM KRAM


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to God morron alla sötisar :)

  1. Mystjejen says:

    Godmorgon söta, stort lycka till med ditt nya liv och framgång 🙂 önskar dig allt gott….
    Ja så var det fredag igen, inte klokt var tiden tar vägen önskar dig en härlig fredag och en skön helg kramar ❤

  2. Hoppas att ditt nya kapitel blir riktigt, riktigt kul.
    Tack för dagens fakta, alltid bra att veta, hihi
    Ha en superskön fredag
    Kram

  3. Lisa says:

    God förmiddag på dig!!

    Lycka till med det nya! Ibland behöver man en knuff ur boet – det kommer nog att gå jättebra ska du se! Jag slutade på mitt fasta jobb för att det var otroligt dålig stämning och en knasig chef även där, och jag har inte ångrat det en sekund kan jag säga! Livet är för kort….

    Stor kram!!
    Lisa

  4. Susanne P says:

    Ja, äntligen fredag!
    Kram

  5. Sofia says:

    Tråkigt att det varit så jobbigt med jobbet! Men man får försöka bibehålla en positiv livssyn… Nu är det i alla fall fredag, och om inte det är något att yvas över så vet jag inte vad som är! 😀

  6. fialia says:

    Blir ju ganska “gött” att slippa vissa på ditt gamla jobb, nu har du mycket att se fram emot.
    kram Fia

  7. carina says:

    Kan inte fatta att det är Fredag igen????
    Tycker veckorna bara går fortare och fortare!!! Men det gör inget, för jag är ledig i helgen 🙂
    Kramen fina du♥

  8. Angelica says:

    Thank god it’s friday 🙂

    Ha en toppen dag och ta det lungt 😀

  9. Loppan says:

    Lycka Till med ditt nya liv vännen ❤ Ett nytt kapitel börjar imorgon och jag hoppas det blir ett spännande och positivt kapitel!

    Kramar till dig ❤

  10. Znogge says:

    Jag säger också lycka till på den nya vägen. Spännande som bara den.

    Kram

  11. Vicke says:

    ja, nu är det fredag och jag hoppas att du får en härlig helg

  12. Eva says:

    Hej fina syster ! känner igen det där hoppas dom får sig en ånger tanke hur dom kunde göra så mot fina dig…grrrrr håller tummen för att allt löser sig som du vill ha det …ta hand om er idag o mys mys kram kram

  13. Mickan says:

    Veckorna går fort minsann! 🙂
    Hoppas ditt nya kapitel i livet börjar bra.

    Så roligt att du är med och tävlar om ett lip balm från Burt’s Bees. Lycka till! Vinnare dras den 2/5!
    Jaa, visst är kakorna goda. 😛
    Kramar

  14. Jane says:

    Underbara dagen !!!!
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

