God morron !


 

Så här har min hjärna arbetat inatt , trots att kroppen legat som en padda i sängen och sovit, men ojoj vad jag drömmer och rör, det var nästan en befrielse att vakna trots att jag hade velat sova längre än till 4,30.

Idag är en lite knepig dag på något sätt.

Det är näst sista dagen på mitt gamla liv .

I morgon så är det min sista anställningsdag på mitt 5 åriga arbete på dataföretaget.

Känns ju lite skrämmande samtidigt som det skall bli skönt att slippa om ni förstår vad jag menar.

Så på lördag börjar ett nytt kapitel i mitt liv.

Hoppas bara att jag har valt rätt kapitel .

Dagens nu då!

DAGENS FAKTA

anledningen till att man kan lägga handen på en alligators nos utan att den hugger är för att deras blinda fläck sitter där.

______________________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

Några näbbmusarters hjärtan kan slå upp till 1 320 gånger i minuten.

_________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Förändra sig kan ingen – men bättra sig kan alla.

_________________________________________________________

DAGENS NAMN

Ture, Tyra

GRATTIS GRATTIS

ÖNSKAR ER EN SUPERFIN DAG. KRAM KRAM ❤


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

27 Responses to God morron !

  1. Det är alltid lite konstigt när nya kapitel börjar, men det är spännande också! Kram

  2. Znogge says:

    Tittar snabbt in och önskar dig det samma!

    Kram

  3. Renee says:

    Jag har missat vad du ska göra sedan.
    Skönt att jag fick reda på hur jag ska klappa alligatorn, har alltid undrat.

  4. Mimmi says:

    Godmorgon fina 🙂
    Lycka till med allt , det kommer att gå jättebra !!
    Ha en underbar dag !!
    Kramar i massor ♥

  5. Camilla says:

    Spännande!
    Det kommer att gå hur bra som helst,ska du se.
    Kram!

  6. carina says:

    Kommer att gå kanon 🙂
    Kramen vännen♥

  7. fialia says:

    Blir nästan lite avis på att du ska starta ett nytt kapitel men iof har jag gjort det ett par ggr, det kommer att gå alldeles utmärkt, självklart!
    Nya utmaningar o ny energi!!
    kram Fia

  8. Paula says:

    Det kommer att gå bra!
    Ha en jättebra dag!
    Kramen om…

  9. Cattis says:

    Jag har läst någonstans att man ska byta riktning 3 gånger under sitt liv.
    Så att du börjar med något helt nytt nu tror jag kommer att gå jättebra,
    Om inte annat så en lärdom till i livet som man kan ha nytta av.
    Och jag har för mig att du skrev innan att man måste våga chansa för att kunna vinna.

    Och så en fråga kanske eftersom jag just nu kände att jag kanske har missat något.
    Men det är väl inom nagelmålning som du ska starta eget?

    Kramizar

  10. Mystjejen says:

    Godmorgon, förstår vad du menar. Det kommer gå jättebra söta lycka till Kramar ❤

  11. Ingrid says:

    Wow vad nervöst! Det kommer nog gå bra ska du se 🙂 Hoppas du får en toppendag! Kram på dej

  12. carola says:

    Spännande med nytt kapitel

    Jag blir arbetslös snart, frivilligt men rädd för framtiden.
    Går ifrån mitt dröm jobb p.ga min sjukdom….
    Vad ska jag göra nu?

    Trevlig dag

  13. Tror nog att ditt nya kapitel kommer bli jättebra!
    Och jag gnäller över att mitt hjärta slår för fort, hihi. Inte om man jämför med en näbbmus 😉
    Sv. Jaa, låna du!
    Ha en skön dag
    Kram från mig

  14. Maria says:

    Tror att det nya kommer bli kanon!
    Skönt att slippa ditt gamla jobb….
    Önskar dig en toppen fin dag:-)

    Kram Kram

  15. ansepanse says:

    håller tummarna för att allt ska gå bra med ditt nya projekt, förstår att det är lite skrämmande ändå
    en fin dag till dig – kramar

  16. Jane says:

    Jag förstår att det känns konstigt att lämna en trygg anställning.
    Men det här kommer att bli JÄTTE bra tror jag.
    Kramar i massor och GRATTIS till di nya liv. / Jane
    Ps. Underbara dagens så klart ds.

  17. Fina Frun says:

    God Morgon! Nu har jag läst igenom alla dina inlägg som jag missat. Du har alltså bestämt dig för att starta eget och gå kursen! Grattis!

    Jag har en stark känsla av att du kommer att klara det här på ett alldeles fantastiskt sätt!

    Jag drev själv ett eget företag under några år. En inrednings/presentbutik. Det var oerhört kul! Och något som jag kommer att göra igen, när tiden känns rätt. Jag hade en bra revisor, som jag kände mig trygg med, som gjorde allt pappersarbete och bokföring åt mig, för det tyckte jag var svårt.

    Stort LYCKA TILL! Jag kommer att följa dig på vägen med stort intresse.

    Kram/Fina Frun

    (PS svar: jag kör dubbla bloggar än så länge, men utgår från ameliabloggen. Har lite svårt att släppa taget om den… Jag känner att det inte var rätt tid att starta upp en ny blogg precis innan sommaren, då jag bloggar minimalt. Så jag lägger .SE bloggen på is tills hösten. Men kommer antagligen att pubicera inläggen på båda bloggarna.

  18. Babs says:

    Lycka till nu med allt du företar dig, det ska bli spännande att följa dig och företaget.
    Kram

  19. Lisa says:

    Oj, så mycket spännande som händer hos dig! Jag tror du klarar allt du vill… Lyssna på hjärtat! 🙂

    Stor kram,
    Lisa

  20. Eva says:

    klart att det går bra, lycka till fina du kram kram

  21. Loppan says:

    God middag:-) Ja, vaken före mig var du för kl 4.30 låg jag och sov min skönhetssömn 🙂
    Förstår att det känns konstigt, men jag tror du valt rätt. Gör man något man brinner för så brukar det bli rätt.
    Många kramar till dig goa ❤

  22. Hillevi says:

    Så spännande! Det kommer att bli så bra så, du lyssnar ju på din magkänsla? Då blir det bra. Och du ska se att de kommer att klara sig fint när su är iväg. Även om ni så klart kommer att längta hjärtat ur kroppen. 🙂

  23. Helen says:

    Tack!
    Så roligt och spännande! Det kommer säkert att gå alldeles utmärkt!

    Ha en fin kväll!

    Kramar

  24. Viveka says:

    Vad spännande, skall blir roligt att följa…
    Trevlig kväll.
    Kramisar
    Viveka

  25. Vicke says:

    du har säkert valt rätt kapitel

Leave a Reply

