God kväll

Japp !! jag lever allt idag med 😉

Känner att jag har lite dåligt samvete för att jag inte hunnit kika in till er och hälsat på idag.

Inte utan att man får en gnutta abstinens också 🙂

Bloggberoende, jag??? nähä???

Dagen idag har gått i samma fart som de senaste dagarna, alltså i 400, knappt man hinner att äta 😀

Men det känns kul att det är fullt upp när det är för en god sak.

Men känner nog att kroppen börjar säga ifrån, inte för att jag något fysiskt jobbigt utan det är hjärnan som jobbar, hade det varit fysiskt så hade det vart stopp för länge sen eftersom jag fortfarande inte är frisk.

Segdragna grejer detta:)

Så passa er för att få lunginflammation ,

Jag som hade tänkt att blogga mycket idag, men det gick i stöpet.

Men jag måste visa kort från Quila o Ronja.

Här har vi söta Ronja helt underbar 🙂

Kolla denna härliga bild 🙂

Jag kan inte hjälpa det men jag får aldrig nog av dessa två, och deras matte är ju en gudinna på att ta dessa kort.

Psst givetvis har jag fått lov att låna dessa bilder av matte 🙂

Vill ni ser mer av dessa godingar så kika in här.

Nu skall jag installera lite nödvändiga program på min lilla rosa dator 😉

Ha en superfin kväll alla 🙂


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to God kväll

  1. Znogge says:

    Vilken underbar bild! Bra fångat.

    Kram och jobba flitigt nu med datorn 😉

  2. Freja says:

    Godkväll till dig med, & ta det nu lugnt så du orkar hela vägen!

  3. ansepanse says:

    trötta inte ut dig helt bara
    härliga vovvebilder 🙂
    jag måste fråga dig, har du också problem med att kommentera inne hos Blogger-bloggare, jag kan inte göra det hos någon sådan idag
    kramar

  4. Viveka says:

    Vackra blommor har långa blad… vet du väl, hihi…
    Vilka fina hundar.
    Kram
    Viveka.

  5. Loppan says:

    Glöm det dåliga samvetet vännen! Det verkliga livet måste ju också ta plats ibland 🙂 Jag är ju lika bloggberoende jag, så jag vet hur du menar.

    Sv: Ja, jag får kanske använda dig som testkanin 😉

    Hoppas du får sova gott sötis!

    Natti natti kramar kommer här 🙂

  6. Vilka härliga bilder!

    Ha en skön kväll!

  7. mitha53 says:

    Ja ta inte ut dig nu, ska jag säga,hehe… som inte ens har orkat blogga, då är det illa, eller hur?
    U nderbara vovve bilder, jag har själv haft två Berner sennen tidigare. Stora härliga hundar,
    Kramen på dej!

  8. Mystjejen says:

    Så härliga bilder på dem, förstår du haft mkt, hoppas allt gick bra för dig på banken 🙂 kramar och sov gott söta ❤

  9. Katja says:

    Hejsan :O) Haft det bra!?
    Vill läsa massa bloggar och blogga själv.. Segaste internetet :O/ Därför jag drar mig för att surfa! Kram!!

  10. Susanne P says:

    Visst är de fina Quila & Ronja. Jag bara älskar dessa bilder som hon lyckas fånga, alltid!
    Hoppas att du får en fin fredag!
    Kram

  11. krulli says:

    Usch, lunginflammation, det kan inet vara roligt! krya på dig!

  12. Babs says:

    Ta det lugnt!
    Underbara vovvar.
    Kram

  13. Helene says:

    Kikar in och önskar dig en härlig fredag.
    Hoppas du känner dig lite bättre idag.
    Kram Helene.

Leave a Reply

