Utarbetad ;)

Ja! jag tror jag är utarbetad innan jag ens kommit igång med firman.

Allt snurrar bara i skallen , och jag vet inte var jag skall börja.

Känns som att jag ha 10000 saker i skallen nu och det är omöjligt att varva ner .

Jag är ju som de flesta vet att har jag gett mig den på en sak  så ger jag mig inte före jag lyckas, och det kan bli långa dagar och många vakna nätter, men nå mina mål de ska jag.

sen om jag hänger kvar i kroppen  när det  är klart är ju en sak 😉

Men det kan ju inte vara omöjligt att starta eget, menar andra gör det ju så varför skall inte jag klara det då lixom.

Men som sagt hjärnan går på högvarv.

Men jag får helt enkelt göra som så att jag får dela upp det.

Får ta tag i utbildningen först, och planera inför avfärd till Stockholm.

Det är ju inte bara att dra lixom när man har huset fullt  i barn och galna hundar och katter.

Gubben åkte ju till Norge nu och är borta i 14 dagar, så min gulliga pappa skall ta sig an ansvaret, uj undra om han vet vad han ger sig in på 😉

Men det krävs en noggrann planering för att det skall klaffa med tider , hämtning och lämning på skolor å grejs.

Som tur är så skall min underbara Linda vara hemma och hjälpa morfar att ta hand om lillasyster. Gulle henne 😀

Sen har vi nog det största problemet av dom alla….. JAG…

Jag har inte varit ifrån Jennifer med än 4 dagar sen hon föddes för 8½ år sedan, så jag är lite bekymrad hur jag skall klara det.

Twinsen har ju bott hos pappa emellanåt så dom är ju van att inte se jämt varje dag , även om man saknar dom hela tiden.

Men jag känner att jag kan ju inte packa ner henne i ryggsäcken och ta med henne direkt 😉

Nä usch va jag maler på .

Nu skall jag önska er en riktigt god nat.

kram kram
Orkut Scraps - Good Night

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Utarbetad ;)

  1. maria says:

    skriv ner det du har i huvudet..brukar vara ett bra sätt att sortera sina tankar och få dem ur huvudet..
    vad är det för nåt du ska öppna ?

    Var rädd om dig fina du ❤
    Kramar i massor

  2. Eva says:

    Du är duktig jag är så stolt över dig kära syster du fixar det…sen tar du 2 dag semester och bokar hotell kommer ner till Malmö och hälsar på mig!!! thats it…..kramar till dig syster yster ….nanna gott

  3. Loppan says:

    Gå nu och lägg dig vännen och försök sova. Hoppas inte drömmarna snurrar för mycket för dig.
    *kramar om*

  4. Emelie says:

    Åh stackare vad mycket du har att tänka på.
    Gullig pappa du ahr som ställer upp och jag tror att Jennifer kommer ha det super bra i 22 dagar utan mamma 😉

    Kram

  5. Nette says:

    Vad spännande, hoppas att allt kommer att gå bra med ditt företag! 🙂
    Kram

  6. Kort says:

    Önskar dig så mycket lycka till =) Förverkliga dina drömmar, då blir hela familjen glad =) kramar

  7. Helen says:

    Nu måste jag ha missat något, trots att jag scrollade hela sidan ner…..

    Vad det än du skall göra så lycka till och börja med att skaffa dig en revisor, så slipper du mycket huvudbry. LRF har bra för små företag och är pålitliga!
    Och om det är möjligt numera så redovisa momsen månadsvis……….

    Nattinatti

  8. Angelica says:

    Åh,vilket lyx att få åka till Norge… det landet är såå grymt vackert.
    Har visserligen bara varit i Oslo,men bara den staden är gudomlig!

  9. Jaa, nu verkar det vara mycket på “G” hos dig.
    Smart att dela upp, bena ut, ta en ska i taget 😉 Önskar dig verkligen lycka till!
    Natti, natti
    Kram

Leave a Reply

