Go middag :)

Jag kände att jag fick ta och bromsa lite och kasta mig in och slappa av med bloggen nu.

Det bara rullar på idag med, så fort att snubblar över mig själv.

Usch skallen snurrar och jag får inget gjort fast jag håller på med så mycket nu.

Jag är i kontakt med skolan om sovplats och bara det med att ha någonstans att sova är ju a och o om man skall bo i Stockholm i 22 dagar 😀

Hur skall man hitta ????

Aja det skall väl lösa sig på något sätt.

Sen har jag varit i kontakt med försäkringsbolaget ang min crashade dator, så dom kommer att se till att jag får en ny 🙂

Sen har jag varit iväg och köpt mina första investeringar till min blivande firma 😉

En pärm 

och en mini PC så jag kan börja skapa de program som jag kommer att behöva.

Japp en rosa, men det var den som hade bäst hårdvara i sig , så det fick bli en pink one 😉

Ops!! nu under tiden som jag skrev detta så ringde dom från skolan och bostadsfrågan var löst , om jag kan gå den tidigare kursen som börjar 5:e maj …..

Nu då till nästa problem fixa och dona med barnvakter och grejs, och försöka få fix på detta.

Huj huj jag kommer att få magsår känner jag 😉

Nä nu får jag fortsätta min planering.

ha en fin eftermiddag.

Kram i massor

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Go middag :)

  1. Lena says:

    Nu har jag nog halkat efter lite:) Ska du gå i skola???
    Blir det nåt med naglar??

    Kram

  2. Vicke says:

    du får anlita mig som guide så hittar du bra sedan

  3. kaffehörnan says:

    Hej vännen
    Låter spännande med egen firma
    Vilket område
    kram

  4. Mystjejen says:

    Ojjjj här planeras det för fullt, förstår att du vill ha det klart. Erbjudandet kvarstår med att sätta dem på tåget thihi ^_^ kramar söta

  5. Znogge says:

    Här händer allt! Knappt man hänger med. Snygg dator i alla fall.

    Kram

  6. carina says:

    Snygg dator 🙂 cool färg!
    Ha en fin eftermiddag!
    Kramen vännen♥

  7. Loppan says:

    Åh, vad roligt med alla förberedelser och all planering! Förstår att det snurrar i huvudet, men gud så kul att få göra något man verkligen vill. Så glad för din skull!
    Glöm bara inte bort att andas lugnt mellan varven och stanna upp en stund 🙂
    Kramar söta ❤

  8. Jane says:

    Underbar färg på datorn!
    När du kommer hit så MÅSTE vi ju ta en fika ihop !!!
    Du är SÅÅÅÅ välkommen till Stockholm och Solna.
    Kramar i massor / Jane

  9. Viveka says:

    Snygg färg på datorn, min dotter har en snorgrön, snygg den me, hihi…
    Kramisar
    Viveka

  10. Sanna says:

    Ta mig sjutton om du inte ror det här i land nu så som du har flyt på allt. Grattis och går det lika smidigt som fram till nu får man väl snartbuga och bocka till ditt nya företag.
    Håller tummarna!
    /Kram

  11. Freja says:

    Hade helt missat att du skulle plugga oxå, vad?

  12. Lina S says:

    Låter bra att alla är på bättringsvägen 🙂
    Åh, du verkar ha fullt upp!

  13. Vicki says:

    Oj oj oj, fullt upp med andra ord idag!!

    Vad ska du hitta på i S-holm i 22dagar? Vad ska du bo på?

    Vicki

Leave a Reply

