Go möra :)


 Idag tog jag sovmorron med råge, var inte uppe före 8,15 det var länge sen jag sov så länge, men gott var det 🙂

Idag blir det deklarationer i långa banor.

Våra svenska går ju bra, men Anders norska är ju en pina, men men det skall göras det med.

Utöver detta skall det tvättas, min tvättstuga går inte att gå in i längre utan man måste kliva över all tvätt, usch när alla vinterkläder skall tvättas och hängas bort.

Men gott när det är gjort.

DAGENS

DAGENS ONÖDIGA

“De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.”

_________________________________________________

DAGENS ???

“Sverige är det enda landet i världen där det är olagligt att förstöra pengar.”

(såklart att Sverige har en sån lag, vi har väl de mest konstigaste lagarna och rättssystem ever)

______________________________________________________

dagens ordspråk

Ingen är så rik att den har råd att förlora en vän

DAGENS NAMN

Teresia, Terese

GRATTIS GRATTIS

MASSOR MED KRAMAR FRÅN MIG TILL ER ❤


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Go möra :)

  1. Morrn’ morrn’! Låter som du har fullt upp i dag då 🙂
    Själv ska jag nog ta och köa lite, hihi
    Ha en bra dag
    Kram
    Susanne

  2. Babs says:

    Se det som en glädje att tvätta och hänga undan vinterkläderna och att de sen får stanna där en lång tid framåt.
    Kramis

  3. Mystjejen says:

    Godmorgon fina 🙂 deklarationer, japp dem måste ju oxå fixas. Jag gjorde min för en vecka sedan…skönt när det är gjort. En tvättedag inte fel ju att kunna hänga undan vinterkläderna…så skönt. Önskar dig en fin dag kramar ❤

  4. Vivi says:

    Tvättandet har jag inget emot, men de få gånger jag måste stryka … *rys* 🙂

  5. Helene says:

    Just det…deklarera ja = /
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

  6. Loppan says:

    Hej vännen 🙂
    Deklarationer och tvätt…låter inte som ngn höjdardag direkt 😉 Fast det ska ju också göras och det är skönt när man är färdig.
    Kramar ❤

  7. carina says:

    Vi deklarerade i går, skönt när det är gjort 🙂
    Här håller jag på att renbädda i dag, perfekt torkväder 🙂
    Och i kväll kör jag i gång med nattarbete!
    Ha en fin dag!
    Kramen vännen♥

  8. Sofia says:

    Jadu, tvätta är sällan särskilt kul, å andra sidan får man vara glad att det finns tvättmaskiner! Hade varit jobbigt att leta upp närmaste å och försöka slå ur smutsen med stenar mot klippan :).
    Hoppas du hade en fin påsk!

  9. Coquina says:

    Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

  10. Znogge says:

    Här är det deklarerat och klart. Smidigt att göra det via nätet. Tänker på hur det var förr…

    Kram

  11. Paula says:

    Hoppas att du har en fin kväll!
    Kramisar

  12. Kort says:

    Hoppas du haft en fin dag =) jag slipper nog köa i 5 år, bor ju på en mindre ort och har även lärt mig när jag ska handla i storstaden för att slippa köa och leta parkeringsplatser 😉
    Kram

  13. Emelie says:

    Haha komiskt att du och jag har samma bild på tvätthögen idag 😀
    Här ska det också deklareras, blä!
    KRAMS

  14. Jane says:

    Underbara dagens som vanligt.
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

