Morning :)


 Här i sjukstigan är vi uppe i ottan.

Jennifer var ganska pigg igår, men har fått bakslag idag, med fruktansvärt ont i halsen och en hosta som heter duga.

Febern ligger på 39, men jag hoppas att alvedon skall råda bot på det .

Igår var det en riktigt kul dag.

Jag drog iväg till Ikea och inhandlade det som fattades till altanen.

Jösses va mycket fint det fanns 😀

Nu är alla blommorna utplanterade, det ser ju inte mycket ut för välden, men blir fint när hela altanen blommar 🙂

Idag kommer det att bli en lugnare dag eftersom Jennifer är sämre, och då passar jag på att ta en slapp dag 😀

Då kör vi lite dagens !

DAGENS FAKTA

“Den svarta lådan i ett flygplan är inte svart, den är orange.”


______________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

“En giraff kan tvätta sina öron med sin tunga.”

________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

____________________________________________________________

DAGENS PEPPKORT

_____________________________________________________

DAGENS NAMN

Markus

GRATTIS GRATTIS

KRAM I MASSOR ❤


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

25 Responses to Morning :)

  1. Camilla says:

    God morgon!
    En till som är uppe med tuppen? 🙂
    Hoppas att du haft lika fint väder som vi har haft det.
    Tråkigt med febern 😦
    Hoppas att hon kryar på sig snart.
    Kram på dig!

  2. Mimmi says:

    Godmorgon !!
    Härligt att ni oxå haft en underbar påskhelg 🙂
    Hoppas att ni får en fin och mysig start på denna veckan,
    och att din dotter kryar på sig !!
    Kramar i massor ♥

  3. fialia says:

    Ha en fortsatt bra helg o hon får krya på sig.
    ha de Fia

  4. skåningen says:

    Morn! Ha en solig skön dag ..Kram! ♥

  5. ewa pihl says:

    Åh, jag absoluut älskar alla dagens…!! ha-ha-ha.. Var också uppe jättetidigt idag… Kram Pihlan…………..

  6. Eva says:

    God morgon syster yster ! inte alls kul med sjuka oavsett vem i familjen, ja visst är IKEA kul att gå på vi älskar ikea dit kan man alltid åka 🙂 idag vankas jobb …men till dess skall jag njuta av solen kramar till dig o ha en fin dag ta hand om er alla kram

  7. Hoppas hon kryar på sig!Ha en härlig dag!kramis

  8. Mystjejen says:

    Godmorgon ❤ oh no inget kul med bakslag. Hälsa krya på henne. Ha en fin softdag. Bamsekramar fina

  9. Nett says:

    Godmorgon! Nog var jag uppe tidigt jag med, idag är det EFIT för min del, ett kort i timmen. IKEA, önskar att jag hade närmare dit, men å andra sidan kanske bra att det inte är det för det hade inte plånboken gillat 😉 Kram

  10. Helen says:

    Morning!

    Skönt med en slappar dag,men jag tycker synd om döttera för jag tro vi två mår unge fär det samma å jag mår då inte bra……….

    Sköt om er!

    Kram

  11. Trist med bakslag 😦 Hoppas hon kryar på sig.
    Hur kan man kalla RÖDA LÅDAN för svart?
    Ha en skön dag i solen.
    Kram
    Susanne

  12. Fnulan says:

    Men stackars sjuklingen!! Hoppas att det vänder snart! Du får bjuda på silltårta, det hjälper kanske!!

    Puss

  13. Vicke says:

    då hoppas jag att hon kryar på sig fort nu och att du får en fin dag

  14. Paula says:

    Hoppas att dottern kryar på sej!
    Inte kul att vara sjuk.
    Här så har Andreas nog kryat på sej. Han kräktes ju på lördagkv. Men troligtvis för mycket godis…
    Blir en lugn dag hos oss…

    Hoppas att du får en fin dag!
    Kramar

  15. Ingrid says:

    hihi det där med giraffen var lite läskigt! 🙂 Hoppas du får en riktigt fin dag! Kram på dej

  16. Renee says:

    Tänk va smidigt att kunna tvätta öronen med tungan!

  17. Vicki says:

    Inte roligt med sjuka barn!! Hoppas hon blir bättre. Där vi bor gå det en hel del halsfluss, tänkte eftersom hon har ont i halsen och feber.

    Har ni fått firat någon påsk?
    Vart bor du i vårt avlånga land?

    Ha det bra,Vicki

  18. Babs says:

    Så tråkigt att hon fortfarande är sjuk, hoppas ni kan njuta lite av sommarvärmen ändå!
    Kram

  19. Loppan says:

    God morgon söta ❤ Jag är några timmar efter dig visst 😉
    Usch IKEA mitt i helgen. Massor av folk eller? Fast himla kul när man får fixat det man vill.
    Tycker så synd om din dotter. Hoppas det vänder idag.
    Ha en fin dag och vila ordentligt.
    Massor av kramar fina ❤

  20. Znogge says:

    Det är inte så att hon åkt på halsfluss eller körtelfeber. Det går mycket nu…

    Bara en tanke…

    Kram

  21. ansepanse says:

    attans, är den inte svart 🙂 jag ser alltid en svart låda för min inre syn när den svarta lådan nämns, varför i allsin da’r kallas den för svarta lådan då tro
    krya-på-sig-hälsningar till dottern
    kramar

  22. Viveka says:

    Här kommer en krya på hälsning i värmen.
    Kramisar
    Viveka

  23. Paula says:

    Hoppas att du har en fin dag!
    En fråga; Hur har du fått in texten i bilden däruppe?
    Kram o ha en fortsatt fin dag..

  24. Jane says:

    Kanon dagens som vanligt…’Kramar i massor du fina! / Jane

Leave a Reply

