God kväll :)

Orkut Scraps - Good Evening

 

Vilken härlig sommardag vi har haft här idag.

Högsommar och jag vägrar vara inne mer än det absolut nödvändiga när det är sådant här väder.

Jag måste dock sitta i skuggan, för jag har efter många års solande åkt på soleksem 😦

Det är ju nåt med det tråkigaste jag kan råka ut för, eftersom jag ÄLSKAR att ligga som en padda och njuta av solen hela sommaren.

Jag har ju haft en tacksam hud som blir brun direkt och jag har aldrig behövt använda solskydd alls, utan jag har blivit som en pepparkaka och sen så kan jag vara i solen hur mycket som helst, men nu så är det tydligen slut med det.

Men lixom hur kan det går så himla fel, och bli att huden inte klarar solen alls, blir bara stora sår.

Läkaren sa att det kan bero på att jag varit väldigt sjuk i vinter så kroppen är nedsatt och känslig, + att jag kanske har tillbringat nog med timmar i solen i mitt liv .

Ja jo det har jag nog, men jag älskar ju SOLEN OCH VÄRMEN .

Aja att gå blek som en fiskmås hela sommaren är väl inte det värsta man kan råka ut för 😉

Haha titta jag hittade en bild på mig själv på Google 😉

Nä!!

Nja färgen kanske inte syns så bra, men så här brukar jag se ut på sommaren.

Men i år så kommer jag se ut så här….

Så nu vet ni hur jag ser ut i år, så ser ni mig komma knallandes på gatan så säg hej 😉 (det kan vara jag som går där och vaggar fram 😉 )

Sen har jag suttit och kollat hotell i Solna, men jisses va dyrt det kommer att bli, mellan 25-30 000 i bara boende för 22 dagar.

Kollade på ett vandrarhem , men nääää det är inte jag, kan lixom inte tänka mig att ligga i samma sal som folk som jag inte känner, nope ikke sa nicke.

Men får väl kolla vidare, känner inte att betala riktigt så mycket, räcker med att lägga ut 45 000 på utbildningen , så jag skulle nog vilja ha ett lite billigare boende.

Så har ni tips på billiga hotell, så skicka gärna förslaget till mig 🙂

Nu vill jag önska er en toppenfin kväll.

kramar i massor
Orkut Scraps - Good Night

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to God kväll :)

  1. Jane says:

    Jag ska kolla upp lite vad det gäller boende.
    Kramar i massor / Jane

  2. Emelie says:

    Kan man sola solarium med soleksem då??
    Jag hade soleksem som liten och fick solsting så fort jag var i solen, men nu är det annorlunda blir brun och fin och inte ett uns eksem 🙂 men det kanske kommer tillbaka någongång!
    Kram

  3. Mystjejen says:

    Ojjjj det var verkligen dyrt 😦 tyvärr känner jag inte till något där, men hade det varit här så kunde du fått låna min hängmatta;-) hihi….nä du hade fått sova hos mig 🙂 kram söta och sov gott

  4. carina says:

    Du är rolig du 🙂 någon fiskmås tror jag inte att du är!
    Kramen vännen♥

  5. Eva says:

    Att inte bruka behöva solkräm gjorde inte jag heller förr, men det är inte oss det är fel på utan ozonlagret som blivit sämre så därför måste vi ha det fina du nu skall vi iväg till ullared ses min fina syster kram kram

  6. Loppan says:

    God morgon!
    Vad trist med din hud och solningen! Kanske är det i år du är så känslig, men det funkar bättre nästa år? *hoppas* Min mamma har varit tvungen att vara försiktig i flera år nu, men så förra året vände det och hon kan vara lite mer i solen igen. Innan var hon som du. Blev brun direkt och “behövde” inget solskydd.
    Hmmm…boende. Det finns ju vandrarhem där man sover i ett eget rum. Fast det finns kanske inte i närheten där du ska vara. Hoppas du hittar ngt.
    Ha en fin dag vännen!
    Kramar!

  7. Paula says:

    Godmorgon på dej, min vän!
    Hoppas att du får en fin dag!

    Kramar

  8. Annelie says:

    Usch, det blir ju tokdyrt! Men har du kollat upp vad det kostar att bo i en liten stuga på en camping då? Då får du ju sova själv i alla fall och får något eget. Hoppas att du hittar något.

    Ha en finfin tisdag. Kramar om

  9. Lina S says:

    Hoppas du haft en bra påskhelg!

Leave a Reply

