Go morron!


 
Undra om det är lagligt att vara så här trött??

Menar det finns ju så himla mycket konstiga lagar och regler om allt.

Men får hoppas att min stora kopp kaffe kommer att göra under 😀

Jennifer har fått sova hela natten, och hon har inte känts så varm så hoppas verkligen att hon är på bättringsväg.

Sen att jag vakna med tjock hals tänker jag bara blunda för, och tänker intala mig själv att  jag inte är smittad. Har ju för sjutton precis blivit bra från en förkylning.

Så nu får det vara bra . japp så är det 😀

DAGENS

DAGENS ONÖDIGA

“Världens tyngsta broccoli vägde 15,87 kg.”

______________________________________________

DAGENS FAKTA

De snabbaste impulser som överförs genom nervsystemet hos människan rör sig med en hastighet av 288 km/h.

___________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Att besegra andra är att känna makt,men att besegra sig själv är att känna vägen

_________________________________________________________

DAGENS NAMN

Vega

GRATTIS GRATTIS

___________________________________________________________

DAGENS PEPPKORT

KRAMAR I MASSOR FRÅN MIG, OCH HA EN TOPPENFIN DAG. ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Go morron!

  1. Vicke says:

    Detsamma önskar jag dig

  2. Babs says:

    Gomorron!
    Hoppas du klarar dig från förkylining och så skönt att hon mår bättre!
    Kramis

  3. Stattinskan says:

    Jag hade önskat att det gick att skicka lite av min morgonpigghet genom etern ;-D Jag är snuskigt pigg på morgonen …. och tröttare än tröttast på kvällen! Ska vi byta?
    Gomorron Susann

  4. Paula says:

    Detsamma önskar jag dej! Kram, kram

  5. Loppan says:

    God morgon!
    Skönt att dottern mår bättre igen. Ditt halsonda går säkert bort med lite varmt kaffe 🙂 Hoppas det hjälper dig att bli piggare också.
    Önskar dig också en fin dag.
    Kramar ❤

  6. Znogge says:

    Hoppas du slipper bli smittad och skönt att dottern är piggare. Inte är det roligt med så hög feber.

    Kram

  7. Mystjejen says:

    Go midda 🙂 hoppas du slipper bli smittad 🙂
    Haha…skrattar åt broccolin jisses vad tung 😮
    Önskar dig en toppenfin söndag Bamsekram ❤

  8. carina says:

    Skönt att höra att dottern mår bättre 🙂
    Solen och värmen håller i sig, underbart 🙂
    Önskar dig en fin påskdag!
    Kramen vännen♥

  9. Susanne P says:

    Hoppas att du slipper förkylningen.
    Kram

  10. Jane says:

    Vilka härliga dagens…
    Gillar det sista.
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

